اژدها وارد می شود

جمعه، 25 دی 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اژدها وارد می شود

«اژدها وارد می شود» با نام قبلی «شن جن ین» فیلم ما قبل آخر مانی حقیقی است که برای شرکت در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فجر و همچنین بخش اصلی فستیوال برلین آماده می شود.حقیقی پس از این فیلم پاییز امسال «50 کیلو آلبالو» را نیز ساخت که آن فیلم بنابر صلاحدید تهیه کننده اش به جشنواره ارائه نشد.

فیلمبرداری «اژدها وارد می شود» اواخر سال گذشته انجام شد و گفته می شود این فیلم همانند فیلم قبلی حقیقی «پذیرایی ساده» یک فیلم عجیب و غریب و البته در ژآنر وحشت است.

 

 

 

 

نویسنده و کارگردان: مانى حقیقى، تهیه کننده: مانى حقیقى، مدیر فیلمبردارى: هومن بهمنش، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: نگار نعمتی، تدوین: هایده صفى یارى، صداگذار: امیرحسین قاسمى، صدابردار: داریوش صادقپور، چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، موسیقى: کریستف رضاعى، عکاس: عباس کوثرى.

بازیگران:


همایون غنی‌زاده، امیر جدیدی، احسان گودرزی، نادر فلاح، علی باقری، کیانا تجمل 

 

 

 

 

خلاصه داستان:


دوم بهمن ماه ١٣٤٣: يك شورلت ايمپالاى نارنجى رنگ از قبرستانى باستانى مى گذرد و به سمت كشتىِ به خاك نشسته اى مى راند. داخل كشتى يك زندانى تبعيدى حلق آويز شده. روى ديوارهاى كشتى خاطرات روزانه اش را نوشته بوده. آيا اين نوشته ها به كارآگاه بابك حفيظى كمك خواهند كرد تا بفهمد چرا سال ها است هيچكس مرده اش را در اين قبرستان دفن نكرده؟"

 

نکات جذاب:

یک فیلم سیاسی دیگر از حاتمی کیا، بازگشت پرویز پرستویی به نقش های پرستویی وارش در سالهای گذشته، حضور دوباره بابک حمیدیان و مریلا زارعی پس از موفقیت در نقشهای قبلیشان در فیلمهای حاتمی کیا، بازگشت شیلا خداد پس از 5 سال دوری از سینما با این فیلم، موسیقی کارن همایونفر

 

 

منبع : سينما تيكت

/118/

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما