زنان (THE WOMEN)

يکشنبه، 3 بهمن 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
زنان (THE WOMEN)
امريکا / کمدي / درام
رنگي / 114دقيقه
بازيگران عمده: مگ رايان، آنت بنينگ، اوا مندس، دبرا مسينگ، جادا پينکت اسميت، بتي ميدلر، کنديس برگن، کري فيشر، دبي مازار و کلوريس ليچمن. کارگردان: دايان اينگليش.
خلاصه ي داستان: ظاهرا »مري هينز« (رايان) همه چيز در زندگي دارد: خانه اي بزرگ و زيبا در کانتي کات،.. شوهري موفق و شغلي پاره وقت به عنوان طراح لباس در کارخانه ي پدرش. تا اين که مانيکوريست (مازار) نزديکترين دوستش، »سيلوي« (بنينگ) خبر مي دهد که شوهرش با دختري به نام »کريستال« (مندس) رابطه دارد. ابتدا قرار بر بخشيدن شوهر و سرپوش گذاشتن بر ماجراست. اما خيلي زود کار بالا مي گيرد و به طلاق مي کشد.
شرح فيلم: بر مبناي نمايش نامه اي نوشته ي کلربوت لوس (1936) و فيلمي ساخته ي جرج کيوکر (1939) که در آن نيز هيچ مردي جلوي دوربين نمي آيد. اينگليش که خالق مجموعه ي تلويزيوني موفق کنديس برگن، مورفي براون (1988-1998) بوده ظاهرا سال ها براي به فيلم درآوردن اين پروژه صبرکرده است. فيلم تا جايي که به گفت وگوها، ايفاي نقش ها و زمان سنجي شوخي ها مربوط مي شود سرگرم کننده و قابل قبول به نظر مي رسد. به جز اين مشکل روزآمدي دارد و طبعا نمي توان انتظار داشت که بارقه اي از نبوغ کيوکر را در اين فيلم نيز مشاهده کرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.