قاتلين(KILLERS)

يکشنبه، 3 بهمن 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
قاتلين(KILLERS)

اکشن /کمدي/عاطفي/هيجاني
[ابتذال در حالي نيمي از دنيا را پيموده که هنر تازه دارد کفش هايش را مي پوشد !]
کارگردان :رابرت لوکتيک. بازيگران : اشتون کاچر(اسپنسر ايمس)، کاترين هيگل(جن کورنفلت)،تام سلسک(آقاي کورنفلت)، کاترين اوهارا(خانم کورنفلت)، کاترين وينيک (ويوين). 93دقيقه . درجه نمايشي PG-13.
کاترين هيگل در فيلم قاتلين نقش زن جواني به اسم جن کورنفلت را بازي مي کند . جن در حين يک سفر تفريحي به «فرنچ ريورا»با مرد جواني به اسم اسپنسر ايمس(اشتون کاچر)آشنا مي شود. اين دو از همان آغاز دلباخته ي يکديگر مي شوند و نهايتاً به رغم مخالفت هاي پدر دختر(تام سلسک)، با يکديگر ازدواج مي کنند. سه سالي مي گذرد. اسپنسر و جن حالا در يک خانه ي حومه ي شهري زندگي خوب و ساکتي دارند. اما مسئله اي وجود دارد: اسپنسر در هنگام ازدواج با جن، يک مأمور مخفي بوده ولي از گفتن اين موضوع به وي خودداري کرده بود. اما حالا جن پي به حقيقت موضوع برده است. نکته ي ناراحت کننده ي ديگري که جن کشف کرده اين است که عملاً همه دوستان و آشنايان آنها مأموران مخفي اي هستند که قصد کشتن شوهرش را دارند.
اين خلاصه ي قصه شباهت زيادي به فيلم دروغ هاي راست دارد. قاتلين قرار بوده که يک کمدي/رمانتيک/اکشن باشد؛ فرمولي که در غالب موارد به فيلم هاي پرفروشي منجر شده است. اما اين فرمول در قاتلين جواب نمي دهد. فيلمساز نتوانسته اين سه ژانر يا دو ژانر را در هم ترکيب کند. نه صحنه هاي کمدي فيلم خنده دارند، نه رمانس اش تأثير گذار است و نه صحنه هاي اکشن اش آش دهن سوزي است. همه چيز نصف و نيمه رها شده. توئيست هاي شبه دو صفر هفتي و قهرمان بازي هاي کودکانه ي اشتون کاچر و ديالوگ هاي واقعاً آبکي و افتضاح از جمله دلايلي بوده که شرکت سازنده ي فيلم را به اين نتيجه رسانده که از خير نمايش اختصاصي فيلم براي منتقدان بگذرد. تقريباً همه ي منتقدان به اين فيلم نمره ي صفر داده و به تماشاگران توصيه کرده اند که به تماشاي آن نروند. قاتلين در واقع به نوعي دست پخت اشتون کاچر است . کاچر علاوه بر بازي در نقش اصلي فيلم، تهيه کنندگي آن را نيز بر عهده داشته و بايد اذعان کرد که نامبرده 75ميليون دلار پول بي زبان را بر باد داده و به جايش اين بنجل تابستاني را تحويل داده است . در اين ميان، فقط بايد به حال کاترين هيگل غصه خورد. هيگل با بازي درخشان خود در فيلم ارزشمند بارداري نويد يک بازيگر خوب و متفاوت را داده بود. متأسفانه قاتلين مي تواند ضربه ي محکمي به اعتبار هنري اين بازيگر جوان بزند.
منبع: دنياي تصوير 194



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.