در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

برنامه نود این هفته از ساعت 22:25 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:35 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، برنامه نود این هفته از ساعت 22:25 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.
 
سئوال مسابقه پیامکی این هفته به محبوب ترین بازیکن 2 ماه اخیر فوتبال ایران اختصاص یافته بود.
 

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

 
1.    کریم باقری  2. علی دایی  3. احمد رضا عابدزاده  4. علی کریمی  5. مهدی مهدوی کیا
 

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟


فردوسی پور، مجری برنامه نود در توضیح این نظرسنجی گفت: قرار است ما محبوب ترین بازیکن ایرانی را انتخاب کنیم به همین خاطر طی سه شب محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس، استقلال، و سایر بازیکنان را انتخاب خواهیم کرد که امشب نوبت پرسپولیس است.

وی ادامه داد: در این بین افشین پیروانی با 11 سال سابقه کاپیتانی پرسپولیس و رضا شاهرودی هم خیلی نزدیک بودند و می توانستند قرار بگیرند.

بازیکنانی چون بهروز رهبری فرد، ادموند بزیک و محسن خلیلی و حمید استیلی هم از پرسپولیس بودند که محبوب بودند و نشد در بین گزیه ها قرار بگیرند. بازیکنان چون فرشاد پیوس و مجتبی محرمی هم چون در این دو دهه در سطح اول فوتبال نبودند در نظرسنجی قرار نگرفتند.

ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟


برندگان قرعه کشی :

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

 
خلاصه و حواشی دیدار نفت ایران و الجیش قطر در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.
 
سپس طی گزارشی به معرفی رقبای تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته شد.

نتایج و نکات هفته بیست و یکم:
 

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
 
 
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

 
گزارشی از دیدار تیم های سایپا – فولاد و مصاحبه های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد.

 سایپا در این بازی با دو بازیکن 16 و 17 ساله که برای اولین بار در لیگ به میدان می رفتند وارد بازی شد و به همین بهانه بررسی عملکرد مجید جلالی با جوانگرایی موفق در تیم هایش انجام شد و فردوسی پور خاطرنشان کرد باید از این مسئله در تیم های مختلف حمایت شود.
 

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

 
گزارشی مفصل از دیدار تیم های پرسپولیس – صبا به همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیمنان دو تیم ارائه شد.
 
گزارشی از دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان پخش شد. داوری دیدارهای پخش شده مورد بررسی قرار گرفت.
 
آنالیز دیدار تیم های ذوب آهن – سپاهان پخش شد که طی آن به نقاط ضعف و قوت دو تیم اشاره شده بود.
 

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟


گزارش تقویم نود پخش شد که از جمله آیتم های تقویم این هفته تولد کریم باقری و محمد خاکپور در ۱ اسفند، تولد روبرتو باجو در ۱۸ فوریه، تولد مایکل جردن اسطوره بسکتبال در ۱۷ فوریه و تولد محمدرضا حیدریان در ۲۸ بهمن بود.

از دیگر اتفاقات این هفته برد دوم اسفند سال ۷۴ پرسپولیس برابر استقلال اهواز در فصلی با قهرمانی عجیب پرسپولیس با وجود فاصله ۱۳ امتیازی با صدر جدول بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

سالگرد امضای قرارداد ترکمنچای هم اول اسفند بوده که با این بهانه برنامه نود قراردادهای علی دایی و رضا حقیقی با پرسپولیس و بازیکنان خارجی این سال ها با استقلال را به قرارداد ترکمنچای فوتبالی تشبیه کرد!

حسن زاده: الگوی ورزشی ام علی دایی است

 
مسعود حسن زاده بازیکن تیم ذوب آهن میهمان برنامه نود بود.

وی متولد فروردین سال 1370 است و اصرار داشت که فروردین 94 ، 23 سالش به اتمام می رسد و فردوسی پور وی را قانع کرد که 24 سال وی به اتمام رسیده و وارد 25 سالگی می شود.
 

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

حسن زاده گفت: فوتبال را از محله های تهران و در تیم "شهید ایزد پناه" آغاز کردم و حدود 16 سالگی به تیم جوانان استقلال پیوستم.

تصاویری پخش می شد که حسن زاده در مورد این تصاویر توضیحاتی ارائه می داد.

وی گفت: پس از جوانان استقلال به تیم داماش جوانان تهران رفتم، سپس در نفت تهران حضور یافتم و در آنجا بازی به من نرسید و به لیگ یک رفته و در تیم مس رفسنجان حضور یافتم و سپس به داماش گیلان رفتم.

وی افزود: مشکلی با تعویض شدن ندارم و اگر مربی صلاح بداند من را تعویض می کند و اعتراضی نمی کنم.
 
برنامه نود را اولین بار وقتی ۱۲ - ۱۳ ساله بودم با شرایط سخت دیدم. آن موقع تلویزیون ما در هال بود و همه همان جا می خوابیدند و من مجبورم بودم با هدفون صدا را گوش کنم و وقتی هدفون در می آمد همه بیدار می شدند!
 
وی در مورد آینده خود اظهار داشت: به اروپا فکر می کنم و ۱۰۰ درصد تمام برنامه ام ترانسفر از ذوب آهن به اروپا است. من سنی ندارم که الان به کشورهای عربی بروم و انشاالله اول به تیم ملی و سپس به باشگاه های اروپایی راه پیدا می کنم.

حسن زاده در مورد شادی پس از گل خود گفت: به سبک رونالدو شادی می کنم .

وی گفت: پس از داماش به ذوب آهن رفتم و فوتبال را در این تیم ادامه دادم.
 

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

حسن زاده در مورد تیم ذوب آهن اظهار داشت: امسال 80 درصد ترکیب ذوب آهن تغییر کرده و با این تغییرات زمان نیاز داریم تا به آمادگی مناسب برسیم ، ما در این چند بازی هم خوب بودیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم.

وی در پایان صحبت های خود گفت: از کارلوس کی روش صمیمانه تشکر می کنم که به من اعتماد کرد. من جزو ۵۰ نفری هستم که پاسپورتم را برای اردوی تیم ملی گرفته اند.

گزارشی در خصوص تیم پرسپولیس و صحبت های بازیکنان و مسئولان و همچنین هواداران این تیم پخش شد که ساعت 18 امروز با تیم لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد.

گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران پرداخته شده بود.

گزارشی از عملکرد بازیکنان خارج از کشور در لیگ های خارجی پخش شد که سردار آزمون، جواد نکونام، علیرضا جهانبخش، علیرضا حقیقی، اشکان دژاگه، حسینی، مجتبی جباری، پژمان منتظری، پولادی و رضا قوچان نژاد از آن جمله بودند.

گزارش نود درجه پخش شد که طی آن به اتفاقات هفته اخیر فوتبال اشاره شده بود که ناتمام ماندن کنفرانس خبری قلعه نویی و انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان مربی برتر ماه از جمله این اتفاقات فوتبالی بودند.

گزارشی مفصل از دیدار تیم های گسترش فولاد - استقلال به همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان پخش شد که جلوگیری از ورود سربازان با لباس فرم و همچنین به تعلیق درآمدن محرومیت کرار از حواشی جالب این دیدار بود که باعث اعتراض مسئولان و هوادارن تیم ها شده بود.

براتی: هم تعلیق و هم تشدید حکم کرار اشتباه بود!

احمد رضا براتی کارشناس حقوقی فوتبال روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد محرومیت کرار و معلق شدن و محرومیت مجدد کرار اظهار داشت: در واقع رای محرومیت ابتدایی جاسم کرار به لحاظ ماده انظباطی اشتباه بود هر چند که با توجه به بی اخترامی کرار به داور مسابقه و همچنین سابقه وی ، محرومیت کرار درست بود ولی در هر حال رای ابتدایی اعلام شده در خصوص کرار قابل بازگشت نبود و چیری نبود که نیاز به تجدید نظر داشته باشد و همچنین قابل پذیرش نیز نبود، چرا که سندی در رابطه با بی احترامی کرار به داور وجود داشت که همگان این مسئله را از طریق تلویزیون دیده اند.

کمیته انضباطی حق تشدید رایی که تجدیدنظر خواهی شده را نداشته و هم تعلیق غلط بود هم ۱ جلسه افزایش پیدا کردن محرومیت هم اجحاف در حق استقلال بود.

بزرگی: داور حداکثر مجازات را در زمین برای کرار اجرا کرد

محسن بزرگی معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد حکم محرومیت جاسم کرار گفت: ما در مورد محرومیت کرار به کمیته انضباطی مواردی را گوشزد کردیم ولی تشدید محرومیت کرار از 2 جلسه به 3 جلسه این شائبه را به وجود آورد که تذکر باشگاه استقلال به کمیته انضباطی باعث ناراحتی آنها شده و حکم محرومیت را تشدید کردند.
 

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

وی افزود: کمیته انضباطی در خصوص حکم محرومیت کرار جاسم در 3 مورد دچار بی دقتی شده است که منع تشدید مجازات از جمله آنهاست. امیدوارم این تذکران موجب تکدر خاطر مسئولان کمیته انضباطی نشود.

گزارشی از دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان - تراکتورسازی و استقلال خوزستان - ملوان و حواشی و مصاحبه های مربوط به این دیدارها پخش شد.

رضائیان: بازیکنانم حق داشتند تمرین نکنند! برای حل مشکل تیم دنبال وام کالا بودیم!

مسعود رضاییان مدیرعامل نفت مسجد سلیمان روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: برای رفع مشکلات تیم به دنبال دریافت وام کالا بودیم! به ما گفتند باید ۲،۵ میلیون تومان بدهید تا ۱۰ تا به آن اضافه شود و در مجموع ۱۲،۵ میلیون وام به شما بدهیم که آن قدر طول کشید که دیگر فایده ای نداشت. خوشبختانه یک اسپانسر پیدا کردیم و  توانستیم پول سفر و پاداش بچه ها را با تبلیغ روی پیراهنمان تامین کنیم.

من نمی دانم چرا تیم های شهرستانی همیشه از نظر مالی دچار مشکل هستند ، باید بگویم نفت مسجد سلیمان تیمی نفتی است و خیلی بد است که برای رفتن به یک سفر دچار مشکل شود.

باید از سعدی و مولانا و نظامی و سایر شعرا تشکر کنم که هر هفته با توسل به یکی از این ها برای بچه ها قصه و داستان گفتم و اینکه مشکلات حل می شود و هفته بعد پول می رسد و تیم را جلو آوردیم. دیگر نمی توانستیم برای بچه ها قصه بگوییم و با توجه به اینکه قول داده بودیم بعد از این بازی پول می دهیم نمی توانستیم به قولمان عمل نکنیم.

بچه ها حق داشتند تا طلب ۴۰ درصدی شان را نگیرند تمرین نکنند و من از آن ها حمایت می کنم. یکی از بازیکنان ما چک داشته و دستگیرش کردند و یکی دیگر هم دنبالش هستند و من حق می دهم آنها تمرین نکنند.

شرکت های نفتی خصوصی می توانند با تبلیغ روی پیراهن های ما تیم نفت مسجد سلیمان را یاری کنند. ما با بودجه بسیار پایین تیم مان را پیش می بریم و اگر قرار باشد برای پرداخت این بودجه نیز مشکل بوجود آید دیگر واقعا بی انصافی است.

گزارشی در خصوص انتخابات هیات فوتبال تهران و حواشی این انتخابات پخش شد که طی آن گزارشی از انتخابات دوره گذشته هیات فوتبال و انتخاب حبیب اله شیرازی به عنوان رییس هیات پخش شد که در این خلال مصاحبه ای از انوری دبیر وقت هیات فوتبال در اسفندماه 92 پخش شد که انوری در این مصاحبه از تخلفات شیرازی در طول دوران مدیریت وی سخن می گفت.

به تعویق افتادن های مکرر انتخابات هیات فوتبال و غیبت 4 کاندیدا و انصراف 2 کاندیدای دیگر از 7 کاندیدا در نهایت به انتخاب حبیب اله شیرازی برای 4 سال دیگر انجامید.

در این گزارش کاندیداهای احراز پست ریاست هیات فوتبال تهران نسبت به نحوه انتخابات معترض بودند و اعتقاد داشتند رییس هیات از پیش تعیین شده بود و اعضا توسط شیرازی چیده شده بودند.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد انتخابات هیات تهران گفت: من از گرشاسبی مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان استان تهران ناراحت شدم که چرا پس از حضورش در ورزش تهران در انتخابات هیات فوتبال ورود نکرد و نسبت به این مسئله بی تفاوت بود.

وی در مورد نفرات حاضر در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران اظهار داشت: نفرات حاضر در مجمع چیده شده بودند و به عقیده من این انتخابات درست نبود و در هر حال شیرازی به تنهایی رییس هیات فوتبال تهران شد و امیدوارم در کارش موفق باشد.

ابوالقاسم پور در پایان صحبت های خود گفت: کفاشیان در خصوص غیبت 4 کاندیدا از بین 7 کاندیدا در انتخابات هیات تهران با خنده و حالت تمسخر اظهار داشت که آنها در ترافیک مانده اند! من به آقای کفاشیان می گویم که این خنده های تمسخرآمیز را باید آن دنیا جواب بدهد! نمی شود که هر مسئله ای را با خنده و تمسخر پشت سر گذاشت!

گزارشی از فوتبال پایه پخش شد که طی آن مهدی مهدوی کیا ، علی دوستی و اردونشینان نوجوان در مورد این تیم به صحبت پرداختند و دوستی اظهار داشت: در ابتدای کارمان تصمیم گرفتیم با آموزش و پرورش تعاملی داشته باشیم و در همین راستا گام برداشتیم و همکاری خوبی نیز با ما شد.

گزارشی از لیگ یک و نتایج بدست آمده در دیدارهای هفته اخیر این دسته پخش شد.

آمار سئوال مسابقه پیامکی در پایان برنامه:
 

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟


برنامه نود این هفته ساعت 1:35 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
/2759/

نسخه چاپی