برنامه‌های نوروزی صداوسیما معرفی شدند

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های تلویزیون در نوروز ۹۴ از پخش سریال «در حاشیه» به‌کارگردانی مهران مدیری خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، نشست خبری معرفی ویژه برنامه‌های نوروزی تلویزیون امروز شنبه 23 اسفند با حضور جمعی از مدیران شبکه های سیما از جمله محمد احسانی مدیر شبکه یک، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه، تقی رستم‌وندی مدیر شبکه چهار، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج، حسین ساری مدیر شبکه آموزش، بهرام محمدی نیا مدیر شبکه قرآن، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند و آبتین مهدی پور مدیر شبکه سلامت در آمفی تئاتر معاونت سیما برگزار شد.

محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما در این نشست گفت: سریال «فوق سری» مجموعه نوروزی شبکه یک سیما انتخاب شده است که ساعت 22 در ایام نوروز به پخش می‌رسد.

وی افزود: برنامه «روزگار مادری» جایگزین برنامه «سینت مثل سریال» شده است که در این برنامه علاوه بر سریال‌ها به موضوع زن و مقام شامخ مادر می‌پردازیم. این برنامه با اجرای امیرحسین مدرس روی آنتن می‌رود.

مدیر شبکه یک سیما گفت: از دیگر برنامه‌های این شبکه شامل «سخنرانی مذهبی»، «حدیث سرو»، «آفتاب شرقی»، «نشان مهربانی»، «نقطه اوج»، «راهیان نور»، «عید شرقی» و پخش مستندهای «رام نشده» و «ایرانگرد» می‌شود.

احسانی گفت: برنامه اینجا آینده ویژه برنامه تحویل سال نو است که از ساعت 20 روز جمعه با اجرای علی ضیاء تا زمان لحظه تحویل سال از شبکه یک سیما پخش می شود.

وی از بازگشت گروه کودک و نوجوان در شبکه یک سیما خبر داد و گفت: از ابتدای سال آینده این گروه در شبکه یک سیما فعال شده، و با بازپخش و برنامه های خاطره انگیز دوران گذشته کار خودش را آغاز می کند  تا بتواند از نیمه سال آینده کار تولید را آغاز کنیم.

مدیر شبکه یک سیما در باره پخش فیلم های سینمایی افزود: این شبکه 21 فیلم سینمایی را در ایام نوروز پخش می کند که شامل فیلم های ایرانی، خارجی و تولیدی شبکه است که براساس مناسبت های مختلف روی آنتن می رود.

جعفری جلوه: عمو پورنگ در «محله گل و بلبل» در نوروز


محمدرضا جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما گفت: این شبکه براساس سیاست‌های جدید خود  با رویکرد اجتماعی کار خود را آغاز کرده است که با توجه به این نوع نگاه برنامه‌های این شبکه را طراحی کردیم.

وی افزود: برای ایام نوروز برنامه «خوبی از خودتونه» با اجرای شهرام شکیبا را از روز پنج‌شنبه پخش می‌کنیم و روز جمعه گروه کودک و نوجوان میزبان مخاطبان و مردم خواهد بود.

جعفری‌جلوه اضافه کرد: ویژه برنامه تحویل سال نو «بهار در خانه» از زمان اذان مغرب تا اذان صبح ادامه دارد و با محوریت خانه و خانواده و مقام زن روی آنتن می‌رود. براسا س شعار«اقتصاد و فرهنگ» شعار برنامه را «خانواده مولد» قرار دادیم و طیف وسیعی از ایثارگران، همسران، ورزشکاران، و هنرمندان در این برنامه حضور دارد.

مدیر شبکه دو سیما گفت: مجموعه «کلاه قرمزی» ویژه نوروز برای پخش در این در حال تولید است. که برنامه «محله گل و بلبل» با اجرای عموپورنگ از دیگر برنامه های نوروز این شبکه است.

جعفری جلوه در حصوص مجموعه کلاه قرمزی گفت: این برنامه متکی به مجموعه عروسک هایی است که در سال های آینده به آن اضافه شده است و قرار است که بنا بر نیاز بر تعدد عروسک ها اضافه شود تا عروسک های گذشته ظهور و بروز بیشتر داشته باشد.

وی تصریح کرد: شبکه دو در ارائه آثار خوب و برجسته وسینمای ایران و جهان در دو نوبت صبح و عصر مجموعه ای از فیلم های سینامیی انیمیشن و کودک و نوجوان را پخش می کند.


جعفری جلوه در خصوص برنامه های ایام فاطمیه توضیح داد: برنامه آیینه و خاک  با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و کوی محبت و ... از دیگر برنامه های ایام فاطمیه شبکه دو محسوب می شود.

میرحسینی: پخش «در حاشیه» مهران مدیری تا ماه رمضان سال آینده


غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه سه سیما گفت: ما از هفته قبل با پخش ویژه برنامه گلخانه به استقبال نوروز رفته ایم و از این هفته با پخش برنامه های جدید، کار خود را پررنگ تر می کنیم.

وی افزود: 19 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده که از سه شنبه 26 اسفند پخش فیلم های سنیمایی را آغاز می کنیم.

مدیر شبکه سه سیما در خصوص سریال های نوروز این شبکه توضیح داد: سریال شش قسمتی کوچه های خواب به کارگردانی سیدمجید موسویان از 29 اسفند پخش خود را شروع می کند. سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری از ششم فروردین روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد که تا پیش از ایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

میرحسینی افزود: ویژه برنامه بهار نارنج با اجرای احسان علیخانی از ساعت 19 آغاز و تا سه بامداد و پس از سال تحویل نیز ادامه دارد.

وی گفت: برنامه های آقای گزارش گر به نام طلا، مهر بانو،‌ مدار 135 درجه، آب و آینه، یادگاری، با من بخوان، چراغ خانه، سمت خدا، مصباح، سینما پشت پرده، در حاشیه، از دیگر برنامه های این شبکه در ایام نوروز است.

مدیر شبکه سه گفت: برنامه مهر بانو در 15 قسمت 50 دقیقه ای و با اجرای بانوان و هنرمندان ایرانی و با محوریت زن ایرانی روی آنتن می رود که در یکی از قسمت های آن نرگس آبیار فیلمساز ارزشی و مستند ساز مهمان این برنامه است.

زین‌العابدین: «فرش بهشت» ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه پنج شد


مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه پنج گفت: این شبکه براساس تعریف جدیدش که از استانی به شبکه سراسری تغییر پیدا کرده است از 20 اسفند ماه با برنامه جنگ بهاری شو و اجرای بهمن هاشمی و برنامه مثلث با اجرای امیراحمدی به استقبال نوروز رفته ایم.

وی افزود: پخش فیلم های لاک پشت های نینجا، شب در موزه 3 و پسر حوا، دختر آدم از دیگر برنامه های بیش از سال تحویل شبکه است. 18 فیلم سینمایی در باکس اصلی و 15 فیلم کودک در باکس تماشاخانه قرار دادیم.

مدیر شبکه پنج گفت: سریال سر به راه، هر شب ساعت 20:15 از این شبکه پخش می شود. برنامه بچه های دیروز، بچه های امروز با اجرای گیتی خامنه از دیگر برنامه های شبکه است.

زین‌العابدین گفت: برنامه های رنگین کمان،‌ مستند 5،‌اقتصاد ایران، مجله اقتصادی نسیم، پنجره، ساعت 25،‌ تا نیایش از دیگر برنامه شبکه پنج در ایام نوروز است.

وی در خصوص ویژه برنامه های تحویل سال نو گفت: فرش بهشت به تهیه کنندگی محمد قنبری،‌ ویژه برنامه تحویل سال نو است که در حال گفت وگو با مجریان مختلفی هستیم که محمد سلوکی یکی از این مجریان است.

محمدی‌نیا: پخش «محمد(ص)» مجیدی از شبکه قرآن


بهرام محمدی‌نیا مدیر شبکه قرآن و رئیس شورای معارف اسلامی سیما در مورد برنامه های نوروزی این شبکه گفت:گفت‌وگو با خانواده شهید هادی باغبانی شهید مدافع حرم و گفت‌وگو با دختر شهید تهرانی مقدم که از حافظان قرآن است از ویژه برنامه های‌ این شبکه است.

بر

وی افزود: در ادامه برنامه بخش ی از فیلم «محمد(ص)» مید مجیدی را همراه با گفت‌وگو با مجیدی پخش می‌کنیم.

/117/

نسخه چاپی