ایران – صربستان / جنگ مردان والیبال ایران با طوفان مسابقات

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار هفته دوم به مصاف تیم صربستانی خواهد رفت که نمایشی طوفانی در این مسابقات داشته است.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران سومین دیدار خود در دومین هفته از رقابت‌های لیگ جهانی 2016 والیبال را امشب برگزار خواهد کرد تا پرونده هفته دوم رقابت‌های لیگ جهانی بسته شود. 
 
ملی‌پوشان والیبال کشورمان در حالی از ساعت 21 و 30 به وقت ایران در صربستان به مصاف تیم میزبان خواهند رفت، که از دو بازی قبلی خود در این هفته از مسابقات یک پیروزی و یک شکست بدست آورده‌اند. 
 
تیم ملی والیبال ایران که در بازی نخست خود در شهر بلگراد موفق شد تیم ملی بلغارستان را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند، شب گذشته در دیدار با برزیل با همین نتیجه تن به شکست داد و حالا باید به مصاف تیمی برود که در 5 بازی قلبی خود در مسابقات لیگ جهانی 2016 تن به شکست نداده و به 5 پیروزی شیرین دست پیدا کرده است.
 
صرب‌ها در بازی نخست خود در این مسابقات روسیه را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند و در ادامه دو پیروزی دیگر با همین نتیجه مقابل تیم‌های بلغارستان و لهستان بدست آورد تا هفته نخست مسابقات را با سه پیروزی شیرین پشت سر بگذارد. 
 
ملی پوشانن صربستان در حالی که میزبانی هفته دوم گروهشان  را بر عهده داشتند در این هفته هم به دو پیروزی مقابل تیم‌های برزیل و بلغارستان با نتایج مشابه 3 بر یک دست پیدا کنند تا در پایان روز پنجم با 5 پیروزی و 15 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند. 
 
در آن طرف میدان اما تیم ملی ایران از پنج بازی خود تنها دو پیروزی بدست آورده و در دیدار با برزیل (دوبار) و آمریکا متحمل شکست شده است. ایرانی که در حال حاضر با 5 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.
 
دیدار دو تیم ایران و صربستان از ساعت 21 و 30 آغاز خواهد شد و بدون شک یکی از دیدارهای دیدنی هفته دوم رقابت‌های لیگ جهانی خواهد بود.
 
پس از این دیدار هفته دوم رقابتها برای تیم ملی کشورمان به پایان خواهد رسید و شاگردان لوزانو باید در هفته پایانی در ایران پذیرای تیم‌های ایتالیا، آرژانیتن و صربستان باشند.
/2759/

نسخه چاپی