تراکتور در هفته تساوی بهترین تیم هفته شد / چه اتفاقی مهم‌تر از نتایج استقلال!

در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، هفته چهارم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری یک دیدار و تداوم صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید.
 
در رقابت‌های امسال و در گزارش ترین‌ها، علاوه بر انتخاب بهترین‌های هفته، مهم‌ترین اتفاق هفته نیز انتخاب و معرفی خواهد شد.
 
*نتایج رقابت‌های هفته چهارم در یک نگاه :
 

پیکان تهران یک – استقلال تهران یک
 
ذوب آهن اصفهان یک – گسترش فولاد تبریز یک
 
استقلال خوزستان 2 – نفت تهران 2
 
ماشین‌سازی تبریز صفر – تراکتورسازی تبریز 2
 
سایپا تهران یک – پدیده خراسان یک
 
صنعت نفت آبادان یک – فولاد مبارکه سپاهان صفر
 
پرسپولیس یک  – صبای قم صفر
 
سیاه‌جامگان مشهد یک – فولاد خوزستان یک

 
تیم هفته : تراکتورسازی
 
در هفته‌ای که 5 دیدار با تساوی به پایان رسید، تراکتورسازی تبریز موفق شد دربی تبریز را به سود خود به پایان ببرد تا عنوان بهترین تیم هفته به شاگردان امیر قلعه‌نویی اختصاص پیدا کند.
 
البته پرسپولیس و نفت آبادن نیز در خانه خود موفق شدند تیم‌های صبا و سپاهان را شکست دهند تا این دو تیم نیز از تیم‌های خوب هفته لقب بگیرند.
 
بازیکن هفته : طارمی و ایران‌پوریان
 
در هفته‌ای که سپری شد 3 بازیکن در ترکیب تیم‌های خود موفق شدند با گلزنی‌هایشان سند برد تیم‌‌های خود را ثبت کنند. شادکام برای نفت آبادان، طارمی برای پرسپولیس و 2 گل ایران پوریان برای تراکتورسازی موجب شد تا این 3 بازیکن برد را به اردوی تیم‌های خود ببرند.
 
با این حال طارمی و ایران‌پوریان به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب می‌شوند و شادکام نیز از بازیکنان خوب هفته لقب گرفت.
 
سرمربی هفته : قلعه‌نویی
 
امیر قلعه‌‌نویی دربی تبریز را به سود تیمش پایان داد تا تراکتورسازی از همین ابتدا خود را در جمع مدعیان قهرمانی ببیند. بر همین اساس قلعه‌نویی عنوان بهترین سرمربی هفته را به خود اختصاص داد و برانکو و دست‌نشان که تیم‌های این دو مربی نیز با برد هفته چهارم را به پایان رساندند به عنوان مربیان خوب هفته انتخاب می‌شوند.
 
دیدار هفته : پرسپولیس - صبا
 
یک بار دیگر دیداری که یک پای آن یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس بودند، توانست بیشترین تماشاگر در بین سایر دیدارها را به ورزشگاه بکشاند تا به این ترتیب دیدار پرسپولیس و صبا به عنوان دیدار هفته انتخاب شود.
 
اتفاق هفته :  استقلال؛ 4 هفته فقط 2 امتیاز!
 
استقلال در حالی هفته چهارم رقابت‌ها را با تساوی به پایان رساند که بدون شک مهم‌ترین اتفاق هفته نبردن استقلال در 4 هفته آغازین لیگ برتر در فصل جدید است. شاگردان منصوریان در هر صورت بدون رسیدن به پیروزی به تعطیلات رسیدند.
 
جدول گلزنان :
 
3 گل :
حسن بیت سعید(استقلال خوزستان) - رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) - ایمان مبعلی(نفت تهران)
 
2 گل : وحید امیری(پرسپولیس) - مرتضی آقاخان(پیکان) - لوسیانو ادینیو(تراکتورسازی) - محمد ایران‌پوریان(تراکتورسازی) - (ذوب آهن) - مهدی ترابی(سایپا) - فرید بهزادی کریمی(سپاهان)  - محمد قاضی(نفت تهران)

/2759/

نسخه چاپی