ویژه برنامه های فجرآفرینان راسخون به مناسبت دهه مبارک فجر

ویژه برنامه های فجرآفرینان راسخون به مناسبت دهه مبارک فجر در پرتال فرهنگی اطلاع رسانی راسخون در حال برگزاری است.

 

به گزارش راسخون، مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری راسخون ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت این ایام، اظهار داشت ویژه برنامه های فجرآفرینان راسخون به مناسبت دهه مبارک فجر در پرتال فرهنگی اطلاع رسانی راسخون در حال برگزاری است.

 

سید رسول قریشی با اشاره به برگزاری این ویژه برنامه به صورت خاص افزود: این طرح ذیل 14 مجموعه و متشکل از مسابقات و موضوعات انقلابی با عناوین  مسابقه پیشوای انقلاب، افکار انقلابی، چند خط یادگاری، کوچه های متبرک، برداشت های انقلابی، مسابقه زبان انگلیسی، مسابقه فریاد های انقلابی، من انقلابی ام، مشاعره طنز، کودکان انقلابی، چت انقلابی، وبلاگ انقلابی، سریالهای انقلابی و مشاعره فجر در این دهه در حال برگزاری است.

 

وی در ادامه اذعان داشت در این ویژه برنامه سعی شده همه ی سلایق و سنین بتوانند مشارکت کرده و در موضوع مورد نظر خود فعالیت نمایند و علاوه بر مشارکت فعال و استفاده از خدمات مختلف و رایگان پرتال راسخون از جوایز ویژه و امتیازات آن بهره مند گردند.

 

قریشی در پایان ضمن دعوت از همه ی علاقمندان به انقلاب و کاربران فضای مجازی اشاره کرد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی http://rasekhoon.net/forum/thread/1244808/page1/ مراجعه نمایید.

 

هم چنین جهت دریافت آخرین اخبار درباره ویژه برنامه های فجرآفرینان راسخون می توانید به کانال telegram.me/rasekhoonravabet مراجعه فرمایید.

 

ویژه برنامه های فجرآفرینان راسخون به مناسبت دهه مبارک فجر

 
نسخه چاپی