بسیج در موضوع اقتصاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد | هرجا دولت اعلام آمادگی کند قیام خواهیم کرد

ویرایش عکس آذرماه 98

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : هر جا دولت اعلام آمادگی کند بسیج با آغوش باز به یاری قیام خواهد کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایشی که به مناسبت روز بسیج مهندسین در وزارت نیرو برگزار شد ضمن تبریک آغاز ذهه فجر اظهار داشت : سلام ما به همه شهیدان و امام شهدا که موهبت انقلاب را برای ما به ارمغان آوردند.
 
**پیام انقلاب امام آشتی نوع بشر با خدای متعال بود
 
وی تصریح کرد: اگر انقلاب امام را بخواهیم در حد ساقط کردن پهلوی تعریف کنیم به امام ظلم کردیم انقلاب پیامی رفیع تر داشت و آن این بود که اساسا امام خمینی نوع بشر را با خدای متعال آشتی داد.
 
غیب پرور تصریح کرد: امام این پیام را به همه بشریت انتقال داد که خداوند دوست ندارد تو نوکر کسی باشی خداوند دوست ندارد تو تحت ظلم باشی و اراده خدای متعال این است که هر انسان بنده خدا باشد از این جهت پیام امام بر جان ها نشست.
 
**انقلاب اسلامی آرزوی همه انبیا و معصومین بود
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امام خمینی هیچ لشکر و عده و عده ای نداشت اما کاری کارستان انجام داد تصریح کرد: دستاورد امام خمینی(ره) از زمان حکومت امیرالمومنین تا عصر حاضر نظیر و مانندی نداشت لذا انقلاب اسلامی آرزوی همه انبیا و معصومین بوده است.
 
وی تصریح کرد: همه مسلمین می خواستند زمانی اتفاقی بیفتد که تحت آن اتفاق احساس کنند که دارای شخصیتی هستند که می توانند خود را اداره کنند و این در انقلاب اسلامی محقق شد.
 
سردار غیب پرور با اشاره به شرایط سخت کشور در زمان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: در آن زمان تنها سرمایه ما انسان هایی با عزم راسخ و هدفمند بود اما امروز تا چه حد از این آرمان فاصله گرفته ایم؟ مقام معظم رهبری بارها فراخوانی کرده اند که به داد صنعت برسید اما امروز ما تقریبا در همه عرصه ها به غیر از پتروشیمی در حال خام فروشی هستیم.
 
**امروز در صنعت موشکی به واسطه خودباوری زبانزد هستیم
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: کشوری با جمعیت 80 میلیون نفر در یک نقطه حساس جهان انقلابی کرد و مدعی است که می خواهد با این انقلاب پیشتاز سایر جوامع باشد برهمین اساس در برخی عرصه ها از جمله صنعت دفاعی و انرژی هسته ای وارد شدیم و انصافا نتایج شایان توجهی گرفتیم این در حالی است که زمانی مهمات در این کشور و در اوج جنگ تحمیلی سهمیه ای بود اما امروز صنعت موشکی کشور زبانزد است چون توانستیم به نقطه خودباوری برسیم.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان انقلاب به ویژه امریکا هیچ گاه کم نخواهد شد تصریح کرد: دشمنی امریکا با ما تازگی ندارد و مربوط به دهه های قبل است با وجود این دشمن آیا باور نکردیم باید روی پای خود بایستیم؟
 
**رویکرد سازمان بسیج تعامل با دولت محترم است

 
غیب پرور تاکید کرد: بنده از همین تریبون رسمی اعلام می کنم که رویکرد سازمان بسیج تعامل با دولت محترم است.
 
​رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هر جا دولت اعلام آمادگی کند بسیج با آغوشی باز به یاری قیام خواهد کرد.
 
وی بسیج را مولف نظام اسلامی دانست و یادآور شد: بسیج متعلق به همه ارکان ملت است لذا با این پتانسیل عمیق در هر زمینه ای که نیاز باشد ورود پیدا خواهیم کرد.
 
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه بسیج هر جا پا در عرصه عمل گذاشت دستاوردهایی به دنبال داشته است واکسینه شدن چندین هزار طیور در کشور اشاره کرد و تاکید کرد: در بحث اقتصاد نیز بسیج حرف های زیادی برای گفتن دارد و دارای طرح های بسیاری است و حاضر است آن را عاشقانه در اختیار قرار دهد.
 
 رئیس بسیج مستضعفین اقتصاد موفق را در گرو صنعت موفق ارزیابی و تصریح کرد: امروز دریای بیکران بسیج هر جا نیاز باشد ایفای نقش خواهد کرد.
/2759/

نسخه چاپی