هلاکت داماد ابوبکر البغدادی و امیر خودخوانده داعش در دیرالزور
بیش از پنجاه تروریست داعشی بر اثر اصابت دقیق یکی از موشکهای شلیک شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهر المیادین سوریه، به هلاکت رسیدند.

به گزارش راسخون به نقل از  خبرگزاری صداوسیما، منابع میدانی اعلام کردند، داماد ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی داعش در حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر اصلی تروریستهای داعش در دیرالزور سوریه  به هلاکت رسیده است.

اطلاعات تکمیلی حاکی است سعد القصیدی معروف به ابوسعد امیر خود خوانده گروهک تروریستی داعش و فرمانده اصلی این گروه تروریستی در استان دیر الزور سوریه است که در این حملات موشکی سپاه پاسداران به هلاکت رسیده است.

همچنین یکی از موشکهای شلیک شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهر المیادین، در مدرسه ای که به مقر گروه تروریستی داعش تبدیل شده بود و همچنین مرکز بهداری داعش هم بوده اصابت کرده و بیش از پنجاه نفر از تروریستها به هلاکت رسیدند.

این منبع میدانی بر کشته شدن شش نفر از فرماندهان میدانی داعش که لیبیایی بودند تأکید کرد. از جمله این سرکردگان داعش می توان به ابو عاصم اللیبی و عبدالقادر السرانی ملقب به ابو حارث اشاره کرد.

منابع میدانی همچنین اعلام کردند، هر شش موشک پرتاب شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر اصلی تروریستهای داعش در دیرالزور سوریه دقیقا به اهداف مد نظر اصابت کرده است.
/2759/
نسخه چاپی