حضور بانوان قرآنی در اربعین حسینی باعث معرفی انقلاب اسلامی به دنیا می‌شود
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضور بانوان قرآنی در راهپیمایی اربعین حسینی باعث می‌شود تا انقلاب اسلامی ایران به دنیا معرفی شود، گفت : یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور باشکوه زنان وبانوان در فعالیت‌های قرآنی است.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، معصومه فرزانه؛ مشاور امور بانوان سازمان اوقاف، درباره فعالیت‌های قرآنی بانوان در ایام اربعین اظهار کرد: حضور بانوان قرآنی در راهپیمایی اربعین حسینی باعث می‌شود تا انقلاب اسلامی ایران به دنیا معرفی شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور باشکوه خواهران در فعالیت قرآنی است، تصریح کرد: بدون اغراق می‌توان گفت که شبیه  حضور بانوان در عرصه‌های  قرآنی در ایران در هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد.

معاون امور بانوان سازمان اوقاف افزود: توسعه فرهنگ قران کریم در سطح جامعه، می‌توانیم با توطٸه‌های دشمنان مقابله کنیم.

رئیس شورای راهبردی بانوان ستاد اربعین با بیان اینکه سال گذشته در ایام اربعین هم در نجف و کربلا و هم در مسیر پیاده‌روی اربعین، محافل قرانی با حضور نخبگان قرانی کشور برگزار ‌شد، یاداور شد: از نکات ویژه سال گذشته این بود که بعد از تلاوت قران کریم توسط بانوان ایرانی در محافل قرانی بانوان ، زنان  سایر کشورها با بوسیدن دستان بانوان کشورمان، انها را مورد تکریم  وتفقد قرار می‌دادند.

فرزانه خاطرنشان کرد:  در مراسم اربعین سال قبل  در مسیر راه‌پیمایی شهرهای نجف و کربلا، بانوان قرانی کشورمان در مجامعی که بانوان حضور داشتند، حاضر می‌شدند و به اصلاح قراٸت نماز و نحوه حفظ قران کریم انان می‌پرداختند.

کارگروه فعالیت‌های قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین که به ریاست دکتر لاله افتخاری؛ معاون حوزه بانوان  کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین برگزار شد، حاضران در جلسه بر ساماندهی مناسب فعالیت های قرآنی و فرهنگی بانوان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تاکید کردند.
/2759/
نسخه چاپی