تمدید مسابقه طراحی، امنیت در سایه انقلاب به مناسبت ایام دهه‌ی فجر + دانلود پوستر

مدیر اجرایی پرتال راسخون گفت : مسابقه "طراحی، امنیت در سایه انقلاب"  پرتال راسخون برای الهام هر چه بیشتر از بارقه های آغاز چهلمین جشن انقلاب تمدید شد.


محمد دهقان، مدیر اجرایی پرتال فرهنگی راسخون در گفتگو با خبرنگار راسخون با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه‌ی فجر گفت: مسابقه طراحی با موضوع "امنیت در سایه انقلاب" که توسط پرتال فرهنگی راسخون در حال برگزاری است، بدلیل ایجاد فرصت برای الهام گرفتن از بارقه های امنیت در سایه انقلاب همزمان با آغاز چهلمین سال جشن پیروزی انقلاب اسلامی و درخواست کاربران و زمان کافی برای تکمیل طرح ها و ایده ها تا 30 بهمن ماه 96 تمدید شد.

دهقان افزود: اهمیت و ارزش والای امنیت ملی موضوعی مهمی است که محورهای مسابقه گفت: مسابقه در بخش پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی و کاریکاتور و با موضوعات رسانه و امنیت، شهادت و امنیت ، نفوذ، نفاق و امنیت (مثلث ناامنی:  استکبار، نفاق، سعودی) است که امیدواریم خروجی های خوبی داشته باشد.

وی درخصوص موضوعات و محورهای مسابقه گفت: مسابقه در بخش پوستر، اینفوگرافی ، تصویرسازی و کاریکاتور و با موضوعات رسانه و امنیت، شهادت و امنیت ، نفوذ، نفاق و امنیت(مثلث ناامنی: استکبار، نفاق، سعودی) برگزار خواهد شد.


مدیر اجرایی پرتال راسخون با توجه به شرایطی که می بایست در آثار لحاظ شود، گفت: آثار بایستی متناسب و مرتبط با موضوعات مسابقه باشد و در آنها از هیچگونه آرم، لوگو، نام و اثری از هنرمند نیز استفاده نشده باشد و اینکه هر فرد شرکت کننده مجاز به ارسال 5 اثر به دبیرخانه مسابقه می‌‎باشد و ابعاد آثار در بخش تصویر باید حداقل در سایز A4 و در فرمت JPG و با دقت 150 dpi و حداکثر حجم 10 مگابایت باشد.


دهقان درخصوص زمان برگزاری مسابقه گفت: از 20 دیماه لغایت 30 بهمن 96 مهلت ارسال آثار می باشد که هنرمندان عزیز می بایستی طرح‌های خود را به ایمیل graphic@rasekhoon.net و یا @rasekhoongraphic ارسال نمایند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح‌هایی که حداقل ملاک های ارزیابی را داشته باشند با نام صاحب اثر در سایت راسخون بارگذاری خواهد شد گفت: به نفرات برتر هر بخش جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.


علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند به پرتال فرهنگی راسخون مراجعه نمایند.


دانلود پوستر مسابقه طراحی، امنیت در سایه انقلاب

پرتال فرهنگی راسخون برگزار می‌نماید : مسابقه طراحی، امنیت در سایه انقلاب به مناسبت ایام دهه‌ی فجر + دانلود پوستر

/2759/

نسخه چاپی