حضور ۵۰۰ متسابق در مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام حسین دلاوری در جلسه ستاد اجرایی مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن که در محل استانداری استان مرکزی برگزار شد، گفت: در چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن کریم ۵۰۰ نفر متسابق در دو گروه برادران و خواهران، ۶۰ داور و ۷۰ نفر از اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.
وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی مجموعه امیرکبیر، این مکان برای اسکان متسابقین در نظر گرفته شده است و سایر عوامل اجرایی در هتل پیام اسکان داده خواهند شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه متسابقین باید فضای آرام در اختیار داشته باشند تا بتوانند از نظر روانی برای مسابقات آماده شوند، مکان کوه نور واقع در بلوار آیت الله اراکی شهرستان اراک بهترین مکان و فضای بهجت بخش برای این رقابت سراسری است.
حجت‌الاسلام دلاوری با بیان این‌که برنامه‌های مختلفی برای اجرا در ایام مسابقات تدارک دیده شده است، اظهار کرد: برای یادبود این دوره از مسابقات، هدیه‌ای استانی در قالب سفالینه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای تمامی متسابقین و عوامل در نظر گرفته شده که نشانه تمدن و تاریخ کهن استان است.
وی اضافه کرد: تشکیل گروه تشریفات از میهمانان ویژه با همکاری کادر مجموعه امیرکبیر، برگزاری دوره آموزشی برای کادر هتل امیرکبیر و تأمین پذیرایی از عموم مدعوین از اهم کارهایی است که در راستای مسابقات انجام گرفته و تلاش داریم بتوانیم به صورت شایسته رسم میزنانی را به جا آوریم و برگ زرینی در دفتر افتخارات استان رقم بزنیم.
نسخه چاپی