سرمربی تیم ملی: وضعیت بد چمن آزادی باعث شد تا بازیکنان ایران و ترینیداد نتوانند خود را نشان دهند!
سرمربی تیم ملی علی رغم عدم مصاحبه با رسانه های ایرانی، با مدیررسانه ای تیم مهمان صحبت کرده است.

به گزارش راسخون به نقل از طرفداری- کارلوس کی روش پس از دیدار تدارکتی ایران در آزادی و در مصاحبه با مدیر رسانه‌ای تریندادوتوباگو درباره بازی با این تیم به صحبت پرداخته است!

به نقل از روزنامه گاردین اسپورت ترینیدادوتوباگو، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در تهران پیش از جام ملت ها به مصاف ترینیداد و توباگو رفت که این دیدار با حساب 1-0 به سود تیم ایران پایان یافت. 

سرمربی تیم ملی ایران پس از دیدار دوستان روز پنج‌شنبه در آزادی و در مصاحبه با مدیر رسانه‌ای ترینداد درباره بازی با این تیم به صحبت پرداخت و بازی برابر ترینیداد را فرصتی برای یادگیری و پیشرفت دانست.

کی‌ روش درباره این بازی گفت:

زمین بازی برای هر دو تیم شرایط خوبی نداشت چون باران زیادی در ایران باریده بود و همین کار را سخت کرد ولی فکر می‌کنم هر دو تیم در پایان از این دیدار دوستانه استفاده کردند. از سال 2014 ایران و ترینیداد با هم دیداری نداشتند. چیزهای زیادی تغییر کرده است. چند بازیکن از ترینیداد در این تیم مانده بودند و دو یا سه بازیکن هم در تیم من بودند. بازی برابر ترینیداد فرصت خوبی بود که توانستیم از آن استفاده کنیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت:

من تحت تاثیر توانایی تیم ترینیداد برای جنگیدن و استفاده از ضدحملات قرار گرفتم. مطمئنم اگر شرایط جور دیگری بود بازی حتی بهتری هم شاهد بودیم. متاسفانه شرایط چمن باعث شده بود تا بازیکنان تکنیکی ایران و ترینیداد نتوانند خودشان را نشان دهند. من فکر می‌کنم شما تیم خیلی خوبی دارید که آینده خوبی دارد. بار دیگر تشکر می‌کنم که این فرصت نصیب تیم من شد تا با ترینیداد بازی کند. تیمی که از بازیکنان تکنیکی، فیزیکی و سرعتی خوبی بهره‌مند است. همیشه برای ما فرصت یادگیری و پیشرفت است.
 
این مصاحبه درحالی بود کهکارلوس کی روش همراه دستیاران و بازیکنانش صحبت با رسانه‌های ایرانی را تحریم کرده‌اند.



 

مطالب مرتبط
تیم پومسه سه نفره زنان بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد
هواداران تیم پرسپولیس در میان بهترین هواداران جهان قرار گرفتند
علیرضا منصوریان سرمربی تیم «ذوب آهن» شد

نسخه چاپی