میثم رضاپور در گفتگو با راسخون: پرسپولیسی ها بهانه می آورند/اشتباه داور در نتیجه تاثیر داشت
مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه اشتباهات داور در نتیجه تاثیر داشت، گفت: متاسفانه جوی درست شده و پرسپولیسی ها بهانه می آورند که چون زمین خراب بوده، نتوانستند ما را شکست دهند در حالیکه ما بیشتر از این شرایط آسیب دیدیم تا آنها.
 
میثم رضاپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص تساوی نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و باید می بردیم. البته شرایط زمین بازی مساعد نبود. تیم ما خیلی از این شرایط آسیب دید چون روی زمین فوتبال بازی می کنیم و بازی مستقیم انجام نمی دهیم. خرابی زمین روی کیفیت این دیدار خیلی تاثیر داشت و اجازه نداد بازی قشنگی شود.
 
وی در خصوص اعتراض پرسپولیسی ها نسبت به زمین ورزشگاه خانگی نفت مسجد سلیمان افزود: متاسفانه پرسپولیسی ها جوی راه انداخته اند که زمین اجازه نداده، برنده شوند. اینها بهانه است چرا که اگر تیمی ضرر کرده باشد، آن تیم ما هستیم تا پرسپولیس. ما بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و موقعیت داشتیم. یک تک به تک نزدیم. یکی به تیر زدیم و اگر دقت می کردیم، باید می بردیم.
 
مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به قضاوت داور تصریح کرد: متاسفانه داور یک تک به تک که آفساید نبود را به اشتباه پرچم زد. یک صحنه ی مشکوک پنالتی اتفاق افتاد که می توانست اعلام کند. آن صحنه 50 -50 بود. یعنی داور هم می توانست بگیرد هم نه اما مطمئن باشید اگر این صحنه برای تیم دیگری رخ می داد، داور پنالتی می گرفت. دفاع پرسپولیس کاری به توپ نداشت و جلوی بازیکن ما را سد کرد. به نظرم اشتباه داور در نتیجه تاثیر داشت. ما بازی قبل هم مقابل پارس جنوبی با اشتباه داوری گل خوردیم.
 
میثم رضاپور که سابقه ی پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد، با اشاره به رویارویی با تیم سابق خود گفت: ما آنالیز خوبی نسبت به پرسپولیس داشتیم و نقاط قوت آنها را بستیم. ما دنبال شکست آنها بودیم اما نشد. امیدوارم پرسپولیس از بازی بعد روند نتیجه گیری خود را ادامه دهد و قهرمان لیگ شود. کمی کارشان سخت است و بازی های فشرده ای دارند. فکر می کنم از عهده ی این کار سخت برمی آیند. خودم مقابل تیم سابقم حس دوگانه ای داشتم. دوست داشتم تیمم برنده شود و از طرفی هم تیم مقابل ما پرسپولیس بود.
 میثم رضاپور در گفتگو با راسخون: پرسپولیسی ها بهانه می آورند/اشتباه داور در نتیجه تاثیر داشت
وی با اشاره به خرابی زمین مسجد سلیمان تاکید کرد: متاسفانه چاره ای نداریم. در این زمین هم تمرین می کنیم و هم بازی. از وضعیت زمین خود ما هم ناراحتیم. چون فلسفه تیم ما فوتبال روی زمین است، واقعا نمی توانیم در این شرایط به دلخواه بازی کنیم. مرزبان مثل برخی مربیان نیست که دو سه تا مهاجم بلند قد می گیرند، برای بازی مستقیم. فلسفه ی مربیگری مرزبان حفظ و کنترل توپ و شروع بازی از عقب زمین است که متاسفانه زمین ما اجازه ی این کار را نمی دهد.
 
مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در لیگ برتر می ماند، افزود: ما با تیم های پائین جدولی در خانه بازی داریم. سپیدرود، نساجی، ماشین سازی، سایپا و استقلال خوزستان باید در زمین ما بازی کنند. می توانیم در این رویارویی ها با کسب نتایج خوب، در لیگ برتر بمانیم و یقین بدانید تیم را حفظ می کنیم.
 
میثم رضاپور در خصوص مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان گفت: مشکلات مالی متاسفانه چند وقت است، گریبان تیم ما را گرفته و همه را عذاب می دهد. صحبت های مرزبان را تائید می کنم. متاسفانه برخی ها از بیرون تیم را اذیت می کنند. مسئولان هم کم کاری می کنند و به جز هیات مدیره کسی به تیم کمک نمی کند. مرزبان خیلی راجع به این مسائل حرف زده است و نگذاشته بازیکنان حرفی بزنند وگرنه آنها هم از شرایط شاکی اند. مرزبان این قضیه را مدیریت کرده و اجازه نداده صدای بازیکنان بیرون بیاید.
 
سید مجتبی سیدی
نسخه چاپی