مدافع تراکتور در گفتگو با راسخون:استقلال و سپاهان مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند/ برد سختی مقابل ماشین سازی داشتیم
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه 3 امتیاز سخت مقابل تیم ماشین سازی در دربی تبریز گرفتیم، گفت: استقلال و سپاهان مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند اما ماشین سازی واقعا ما را اذیت کرد و خوشحالم که از فرصت های خود استفاده کردیم و پیروز شدیم.
 
ایمان سلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص شرایط تراکتورسازی و رسیدن این تیم به 2 امتیازی صدرجدول اظهار داشت: شرایط تیم ما خیلی خوب پیش رفت. رفته رفته تیم ما بعد از تقریبا هفته هشتم نتایج خوبی چه در زمین خودی چه خانه ی حریفان گرفت. در نیم فصل دوم تیم ما با نفراتی که جذب کرد و بازیکنان کامل شدند، عملکرد خوبی داشت و خدا را شکر توانستیم اختلاف امتیازی خود را با صدر جدول کم کنیم.
 
وی افزود: تیم ما برای هر بازی برنامه دارد و تا اینجا به هدف خود رسیدیم. 9 بازی دیگر باقی مانده است و دنبال این هستیم تا بتوانیم با رقم زدن نتایج خوب، به جایگاهی که مدنظرما است، برسیم. یقین داشته باشید همه تلاش می کنیم تا در بازی های پیش رو بهترین امتیاز را بگیریم و سرانجام خوبی داشته باشیم.
 
مدافع تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص اینکه چرا این تیم 2 امتیاز حساس مقابل سایپا را از دست داد؟ تصریح کرد: شرایط بازی با سایپا خیلی سخت بود. کیفیت زمین شهر قدس واقعا در حد زمین های لیگ یک یا حتی لیگ دو بود. اصلا نمی شد در آن زمین بازی کرد و به مشکل خوردیم. مطمئن باشید هرتیمی که در این زمین تا آخر فصل بازی کند، شاکی می شود و علیه کیفیت آن حرف خواهد زد. بازی کردن در این زمین برای بازیکنان مشکل ساز است. تنها زمینی که در لیگ برتر کیفیت نامناسبی دارد، زمین شهر قدس است و باعث شد 2 امتیاز حساس از دست بدهیم.
 
ایمان سلیمی گفت: خدا را شکر امتیازهایی که نیاز داشتیم را تا الان خوب جمع کردیم. روند تیم طوری بوده که در جمع مدعیان قرار گرفتیم. از این به بعد هیچ عجله ای نداریم و با صبر و حوصله کار خود را ادامه می دهیم و امیدوار هستیم تا در باقی بازی ها اتفاقات خوبی برای تیم ما رقم بخورد و به هدف برسیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتوری ها نیم نگاهی به از دست دادن امتیاز توسط دیگر مدعیان دارند یا نه؟  خاطرنشان کرد: ما اول از همه دنبال این هستیم تا بازی های خود را با برد تمام کنیم. فکر نکنید تیم های دیگر مقابل پرسپولیس یا تراکتور و سپاهان و استقلال دست و پابسته هستند و راحت امتیاز می دهند. از قبل نمی شود هیچ تیمی را برنده دانست. تیم های دیگر هم خوب تلاش، تمرین و برنامه ریزی می کنند. همه ی تیم ها بازیکنان خیلی خوب و باانگیزه دارند. همین عوامل باعث می شود تا لیگ امسال تا هفته های آخر جذاب و حساس دنبال شود.
 
مدافع تراکتورسازی تبریز پیروزی در دربی تبریز مقابل ماشین سازی را ارزشمند و حیاتی توصیف کرد و ادامه داد: بازی خیلی سختی داشتیم. برای ما یک جور بازی بیرون خانه محسوب می شد اما در خانه بودیم! ماشین سازی خیلی منسجم و خوب بود و در ضد حملات ما را اذیت کرد. ما به هیچ تیمی مثل ماشین سازی این قدر موقعیت گل نداده بودیم. حتی سپاهان و استقلال مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند اما آنها روی ضدحملات برنامه داشتند. خدا را شکر توانستیم از فرصت های خود استفاده کنیم و 3 امتیاز سخت را بگیریم.
 
ایمان سلیمی در خصوص انتقاد منتقدان نسبت به حضور 2 تیم (تراکتور و ماشین سازی) با یک مالک در لیگ امسال و اینکه 6 امتیاز جدال های این بازی راحت به حساب تراکتور واریز شده، گفت: در این مورد نظری ندارم. حرف نزنم در مورد این موضوع بهتر است.
 
وی در پایان در خصوص بازی با پدیده در هفته بیست و دوم لیگ برتر تاکید کرد: این هفته ها بازی های سخت زیادی پشت سر گذاشتیم. برای بازی با پدیده هم خود را آماده کرده ایم تا بتوانیم فوتبال خوبی همراه با نتیجه به نمایش بگذاریم. اول از همه هواداران را خوشحال کنیم چون در تک تک بازی های بزرگ و سخت پشت تیم بودند و حمایت کردند. ما امیدواریم که بتوانیم برنده شویم. تیم های گل محمدی همیشه فوتبال بازی می کنند. پدیده هم بازیکنان باکیفیتی دارد. مطمئن باشید بازی جذابی می شود و هواداران از آن لذت خواهند برد.
 
سید مجتبی سیدی
نسخه چاپی