فراخوان کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان، فارس، مازندران و سایر مناطق کشور
رویارویی و جدال انسان با پدیده‌های طبیعی پیشینه‌ای به بلندی تاریخ حیات انسان دارد. این پدیده‌ها بارها انسان را مقهور خود ساخته و چهره جغرافیایی بسیاری از جوامع را تغییر داده است. این سوانح هر ساله در جهان منجر به مرگ و معلولیت جسمی و روانی میلیون‌ها انسان و صدمات مالی بسیار می‌گردد.

کشور ما ایران در طول تاریخ با حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی فراوانی دست به گریبان بوده و بنا به جایگاه جغرافیایی خاص، جزء ده کشور بلاخیز جهان به شمار می‌رود. بر اثر سوانح و بلایا، افراد بسیاری جان خود را از دست داده و تعداد زیادی نیز از نظر جسمی و روانی آسیب دیده‌اند. آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی، رنج و فشار زیادی را تجربه کرده و جهت جبران خسارت‌هایی که به آنها وارد شده، نیازمند حمایت‌های روانی و مادی مسئولین، سازمان‌های دولتی، نهادهای خیریه و کمک‌های مردمی هستند.
 
پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون با نهایت تأثر از وقوع حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان، مازندران، فارس و سایر مناطق کشور و با توجه به نیاز مبرم سیل‌زدگان به کمک‌های مردمی در کنار کمک‌های دولت، نیروهای مسلح و هلال احمر، از کاربران همیشه همراه، خیرخواه و نیز همه هم میهنان نوع‌دوست دعوت به عمل می‌آورد تا از طریق روش‌های ذیل تا حد توان به یاری هموطنان عزیز آسیب‌دیده بشتابند و ان‌شاءالله مصداق آیه شریفه «... وَیُسَارِعُونَ فِی الْخَیْرَاتِ وَأُولَئِکَ مِنَ الصَّالِحِینَ؛ ... آنها کسانی هستند که در انجام کارهای نیک سرعت کرده و بر یکدیگر پیشی می‌گیرند و آنها از صالحان هستند.» (آل عمران: 114) باشند.
 
راه‌های واریز کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان
1. شماره حساب 99999 نزد همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر
2. شماره کارت 5894631850259730
3. کد دستوری #112*780*

مرتبط
اگر این مقدار باران در هیروشیما مى بارید چه مى شد؟

نسخه چاپی