چرا حاجیلوها طلبه می‌کشند
قاتل روحانی همدانی در درگیری با ماموران پلیس کشته شد. با تلاش ماموران نیروی انتظامی، ساعت 5 صبح روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه، قاتل روحانی همدانی که شناسایی شده بود، در درگیری با ماموران کشته شد.
مصطفی قاسمی طلبه‌ی 46 ساله، حوالی ساعت 12 ظهر هفتم اردیبهشت ماه مقابل درب مدرسه‌ی علمیه‌ای واقع در خیابان شهدای همدان به ضرب دو گلوله به شهادت رسید.

تکمیلی: قاتل طلبه‌ی همدانی، یک شرور سابقه‌دار بود.فرمانده‌ی انتظامی استان همدان با بیان اینکه قاتل طلبه‌ی همدانی در درگیری با ماموران پلیس به هلاکت رسید،عنوان کرد "این قاتل یک شرور سابقه‌دار بود.قاتل برای فرار قصد استفاده از سلاح گرم را داشت که نیروهای پلیس وارد عمل شدند و در نهایت، قاتل به هلاکت رسید.


ماجرا از کجا شروع شد؟

طی دو، سه روز گذشته توییتی منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.توییتی منتسب به یک روحانی، به نام سید "مصطفی حجازی"  که طی آن با یک درخواست عجیب از دختران ایرانی هجمه‌ی زیادی را علیه گروه حشدالشعبی ایجاد کرد.

این توییت خوراک رسانه‌های ضدایرانی و صفحات سلبریتی‌ها از جمله مهناز افشار را هم فراهم کرد تا طبق معمول زمینه‌ای برای ایجاد تفرقه بین مردم ایران و عراق باشد.اما مدت زمان زیادی طول نکشید که صاحب عکس این اکانت جنجالی با انتشار یک فیلم و معرفی هویت اصلی خودش با نام "سید غفار دریاباری، از جعلی بودن اسم و این حساب کاربری خبر داد و با رد همه‌ی حرف‌های منتشر شده در آن توییت اعلام کردکه او هیچ‌وقت در این شبکه‌ی اجتماعی حساب کاربری نداشته است.

اما علت این‌همه کینه و نفرت نسبت به آخوندها و طلبه‌ها نشآت گرفته از چیست که این‌گونه غیرعادلانه و شتابزده در پی انتقام از ایشان برمی‌آیند بدون اینکه ذره‌ای از صحت و سقم یافته‌های سمعی و بصری خود مطمئن شوند
این روزها با مسئله‌ای "فراتر از آخوند" رو به روییم.

عبا و عمامه چیست؟ تنها لباس طلبگی؟ لباس دین؟ آیا کارکردی شبیه لباس پزشکی دارد؟ این‌طور نیست.لباس دین، امروز کارکردی فراتر از یک هویت ساده‌ی صنفی دارد.

طلبه در این کشور نماد اسلام سیاسی است، بخواهیم یا نخواهیم.

عبا نشانه‌ی یک دین سیاسی است.همانطور که چادر نیز این روزها، فراتر از حجاب است و نشانه‌ی "دینداری سیاسی".عبا و عمامه نشانه‌ای بر نصرت انقلاب اسلامی است.مخالفین این روزهای نماد آخوندی، مخالفان کارآمدی دین سیاسی‌اند.به همین‌جهت با اجتماعی شدن طلبه و نزدیک شدنش به متن مردم، دچار کینه و عصبیت می‌شوند.

بدخواهان و منافقان اگر بتوانند علیه اینها سم‌پاشی رسانه‌ای می‌کنند و اگر سم‌پاشی نتیجه نداد دست به ترور می‌زنند.
هماهنگی اینستاگرام با قاتل، و عدم مسدود سازی صفحه‌ این تروریست و شایعه سازی توییتری و حمایت آمدنیوز و پهلوی‌ها و دامن زدن سلبریتی‌ها، نشان می‌دهد این یک اقدام خودسرانه نبوده است.

او که به یک روحانی شلیک کرد، پرده‌ی آخر همین عقده و دشمنی را تصویر کرد.هرچند این جریان جاهلی نمیداند، این خون هم نماد قدرت است و تماشاگه اسلام سیاسی.
نسخه چاپی