مستند راسخون از سفره های افطاری ساده با عنوان"روز کرامت" از شبکه یک سیما پخش شد
مستند روز کرامت مستندی از سفره های افطاری ساده تولید شده در پرتال فرهنگی راسخون است که همزمان با روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام از شبکه یک سیما پخش شد.

به گزارش روابط عمومی پرتال فرهنگی راسخون، موضوع سفره های افطاری ساده و نذر افطار در ماه مبارک رمضان یکی از اعمال پسندیده و بسیار سفارش شده در دین مبین اسلام است که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای مد ظله العالی پیوسته توصیه می کنند که در ماه مبارک رمضان با افطاری های ساده دیگران را میهمان کنید.

میلاد با سعادت کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام بهانه ای برای پرداختن به این سنت حسنه و اخلاق کریمه مردمی در افطاری دادن های ساده و به صورت نذری گردید که در این مستند مورد توجه است.
این مستند در 21 دقیقه به نویسندگی، کارگردانی و تصویربرداری: حیدر حیدری، صدابرداری و تدوین: احمد تیموری و گرافیک سعید عظیمی تولید شده است.

برای مشاهده  مستند روز کرامت با کیفیت  HDبه سایت راسخون به آدرس زیر مراجعه نمایید.
https://rasekhoon.net/media/show/1434969
 
گفتنی است قریب به بیست و هفت سال است که عده ای از خیرین با عنوان "سفره کرم امام حسن مجتبی" علیه السلام در برخی شهرها به خصوص شهر اصفهان اقدام به نذر نان نموده و این سنت افطاری ساده را به نحو احسن پیگیری کرده اند، این مستند به چگونگی گسترش این سنت حسنه و استقبال از این اقدام خیر مردمی می پردازد.

 
مستند راسخون از سفره های افطاری ساده با عنوان
نسخه چاپی