استقبال از حضور راسخون در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال
به گزارش روابط عمومی راسخون، حضور راسخون در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با شعار راسخون حامی کسب و کارهای فضای مجازی مورد استقبال استارتاپ ها، شرکت ها و فعالان فضای مجازی حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

 دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با هدف توسعه کسب و کار‌های فرهنگی در فضای مجازی به شیوه B2B برای تعامل میان تولید کنندگان محتواهای دیجیتال، اپلیکیشن‌ها، اپراتورها، اپ استورها، بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی از سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ به میزبانی قم و با حضور 70 شرکت فعال فضای مجازی برگزار شد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه از حضور راسخون و توضیحات حجت الاسلام اسکندری مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم و عضو جدید شورای سیاستگذاری راسخون در خصوص عزم سازمان اوقاف و امورخیریه برای ترویج وقف فضای مجازی و فناوری های دانش بنیان استقبال کردند که بازتاب ویژه ای در خبرگزاری ها و مطبوعات  داشت.
 
استقبال از حضور راسخون در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال

دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در بازدید از نمایشگاه از گزارش راسخون در خصوص تاثیرگذاری چهار و نیم میلیون محتوا تولیدی راسخون در کنار حضور برندهای فرهنگی مثل تبیان و نور در دست یابی زبان فارسی به رتبه 11 زبان وب دنیا و تاثیر تقویت این نشان ها بر ترویج زبان فارسی و محتوا پاک در فضای مجازی استقبال کرد.
 
در این نمایشگاه بیش از 60 درخواست همکاری با راسخون در بخش های تولید محتوا و فنی تکمیل و دریافت شد و زمینه های همکاری با شرکت های حاضر در نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

نوستالوژی نمایشگاهی حضور راسخون با توجه به پیشینه یازده ساله حضور در فضای مجازی نظر خیلی از مدیران شرکت ها و کسب و کارهای حاضر در نمایشگاه بود که خود را کاربر راسخون عنوان می کردند و راسخون را هویت فضای مجازی می دانستند، که دوره فناوری های جدید می تواند تاثیرگذار با توجه به پیشینه و مخاطبین قدیمی باشد.
 

از چهره هایی که در غرفه راسخون در نمایشگاه حضور یافتند می توان به حجت الاسلام دکتر سیدمحمد حسین نواب رییس مدرسه اسلامی هنر، دکتر کمیل خجسته مدیرعامل موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، خانم دکتر ظهیری معاون فرهنگی اجتماعی حوزه های علمیه خواهران، دکتر افراسیابی و مهندس شیرکوند معاونین مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مهندس سیدحیدر مرتضوی رییس مرکز فناوری سازمان اوقاف و امورخیریه، حجت الاسلام دکتر بهرامی رییس مرکز فناوری حوزه های علمیه، حجت الاسلام دکتر مهدوی رییس فناوری مرکز خدمات حوزه های علمیه، حجت الاسلام حسینی کوهساری معاون ارتباطات بین الملل حوزه های علمیه، معاون فضای مجازی روابط عمومی سپاه پاسداران و مدیران عامل و معاونین؛ داده کاوی سحاب، فیلیما، تماشا، آخرین خبر، ایتا، ماه آوا، آرمه، یاسین، رسانه‌گستر بِنیسی، آوای توحید، تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی و ... علاوه بر حضور مدیران راسخون در غرفه دیگر شرکت ها برای مذاکره های دو طرفه کاری می توان اشاره کرد.



مرتبط
حضور راسخون در نمایشگاه رسانه های دیجیتال | اسامی شرکت‌های حاضر در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال اعلام شد
گزارش تصویری 1 حضور راسخون در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال

گزارش تصویری 2 حضور راسخون در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال

 
 
نسخه چاپی