امروز فناوری و عرصه فضای مجازی مرزها را در نوردیده است | راسخون در تولید و تامین محتوا دینی موفق بوده است
خانم دکتر ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با رویکرد کسب وکارهای فرهنگی فضای مجازی با حضور در غرفه راسخون به ارائه ظرفیت های همکاری در فضای مجازی پرداخت.
به گزارش روابط عمومی راسخون، خانم دکتر ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در این بازدید ضمن استقبال از حضور راسخون در نمایشگاه عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی حائز اهمیت است، طبیعتا امروز فناوری و عرصه فضای مجازی مرزها را درنوردیده است و در سطح جهانی نمود دارد.
خانم ظهیری در تببین رسالت جهانی فرهنگ سازان فضای مجازی عنوان کرد: اسلام به عنوان دینی که فراگیری اش برای جهان است و نگاهش نگاه امت محور است علاوه براینکه باید پاسخگوی نیاز جهان اسلام باشیم باید نظر همه آزادگان جهان را هم جلب کنیم "هوالذی ارسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله" این فراگیری امروز عرصه و بسترش فضای مجازی است. لایه پنهان فضای مجازی نظریه های فرهنگی است، ما معتقدیم فرهنگی که فضای آن برگرفته از دین است نیاز امروز مخاطب است.

راسخون در تولید و تامین محتوا دینی موفق بوده است و بستر خوبی برای همکاری است
 
دکتر ظهیری با اشاره به اینکه تاکنون از محتوای تولیدی و مقالات راسخون استفاده کرده عنوان کرد: یکی از بزرگترین ماموریت های ما در فضای مجازی تامین محتوا دینی است،
راسخون بحمدالله در عرضه و تامین محتوا دینی بسیار موفق بوده است. طبیعتا من هم در برخی مقالات، خصوصا مقالاتی که جنبه نگاه اجتماعی نسبت به دین داشته، آثار نو و تازه های نشر مراجعه به راسخون داشته ام.

 
امروز فناوری و عرصه فضای مجازی مرزها را در نوردیده است | راسخون در تولید و تامین محتوا دینی موفق بوده است

در آسیب های نوپدید اجتماعی امکان هم افزایی وجود دارد
معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در خصوص زمینه های همکاری عنوان کرد، در حوزه زنان، معرفی چهره های شاخص زنان در مشاهیر راسخون، حضور زنان و فرهنگ، پاسخگویی به سئوالات عرصه مباحث زنان توسط بانوان و عرضه به غیر بانوان و...  می شود هم افزایی کرد که هر چه بیشتر در این زمینه فعال باشیم به ماموریت مان بیشتر عمل کرده ایم.
وی در خصوص ظرفیت های جدید همکاری تصریح کرد: در
آسیب های نوپدید اجتماعی راسخون ورود خوبی داشته است و لازم است بیشتر کار شود ما این آمادگی را اعلام می کنیم در همین زمینه خصوصا بحث تاریخ شفایی انقلاب اسلامی، مباحث و موفقیت زنان و معرفی آثاری که زنان خلق کرده اند همکاری بیشتری داشته باشیم. تقاضای من این است مراکزی مثل راسخون با مرکز مدیریت حوزه خواهران همکاری بیشتری داشته باشند.


مرتبط
استقبال از حضور راسخون در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال

گزارش تصویری 1 حضور راسخون در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال
گزارش تصویری 2 حضور راسخون در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال

ظهیری معاون فرهنگی حوزه های خواهران: انس با قرآن و اهل بیت مهمترین رسالت امروز طلاب است

نسخه چاپی