علیرضا محمد در گفتگو با راسخون: کالدرون راه سختی در پیش دارد/پرسپولیس چهارمین قهرمانی را بگیرد، استقلالی ها سرکار نمی روند!
مدافع اسبق پرسپولیس با بیان اینکه کالدرون راه سختی در پیش دارد، گفت: با کارشکنی های خود نخواستند برانکو بماند چرا که اگر سرخپوشان چهارمین قهرمانی پیاپی را کسب می کردند، هیچ استقلالی ای دیگر سرکار خود نمی رفت!
 
علیرضا محمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ نوزدهم اظهار داشت: رفتن برانکو واقعا ضربه و شوک بدی به پرسپولیس وارد کرد. می توانست خیلی باشکوه تر و بهتر از تیم برود. جدا شدن او شکل خوبی نداشت و هواداران از نحوه ی رفتن او از باشگاه شاکی اند. طبیعی است که در این شرایط کار برای مربی بعدی سخت می شود. حالا خدا را شکر توانستند خیلی سریع برای برانکو جانشین پیدا کنند تا حداقل زمان از دست نرود. مطمئن باشید کالدرون شرایط سختی در پیش خواهد داشت و باید بداند که پا در باشگاهی گذاشته که توقعاتشان خیلی بالاست.
 
وی افزود: برانکو طی نزدیک 4 سال تمام جام ها را درو کرد. 3 قهرمانی لیگ، حذفی و نائب قهرمانی آسیا با پنجره ی بسته، افتخاراتی است که هر مربی ای توانایی گرفتن آن را ندارد ولی برانکو توانست. در چند سال اخیر این عملکرد درخشان باعث شد تا سرهواداران و باشگاه همیشه بالا باشد. البته کالدرون هم مربی کارنامه داری است و امیدوارم بتواند روند برانکو را ادامه دهد. امیدوارم کالدرون بتواند نتایج خوبی بگیرد. پیشکسوتان، هواداران و تمامی ارکان باشگاه باید از مربی جدید حمایت کنند. امیدوارم مثل زمان ما نباشد که با حمید استیلی در هفته ی اول مقابل ملوان کلی فحش و ناسزا و شعار علیه تیم داده شد و تیم وارد بحران شد. جو تیم از همان هفته ی اول خراب شد و این شرایط بد را تجربه کرده ام. امیدوارم حمایت کنند و کالدرون هم هفته های اول خوب نتیجه بگیرد. حتی نتیجه هم نگیرد باید حمایت شود. بعید می دانم هواداران حمایت و کمک کنند. امیدوار ذهنیت من درست نباشد.
 
بازیکن اسبق پرسپولیس تصریح کرد: شک ندارم که نخواستند برانکو بماند. حالا نمی گویم خواست باشگاه این بود ولی هرچه بود نمی خواستند که برانکو ادامه دهد. اگر پول برای آوردن مربی خارجی بود، چرا پول برانکو را ندادند که او بماند؟ درست است برانکو یک خرابه را گرفت و آباد کرد و نتایج درخشانی رقم زد اما با اینکه کالدرون یک تیم خوب و یک دست را در اختیار گرفته است ولی کار سختی در پیش دارد. تا مربی جدید بخواهد شناخت پیدا کند و تفکرات خود را در تیم جا بیاندازد، زمان می برد و امیدوارم این فرصت به او داده شود. سکوها و هواداران باید حمایت کنند و بدانند که هیچ اسمی بالاتر از پرسپولیس نیست. اگر فرصت داده شود، مطمئنم که تیم می تواند روند صعودی خود را ادامه دهد. چند سال است که بازیکنان کنار هم هستند و همدیگر را می شناسند. یک فصل زمان می برد تا دستپخت کالدرون را ببینیم.
علیرضا محمد در گفتگو با راسخون: کالدرون راه سختی در پیش دارد/پرسپولیس چهارمین قهرمانی را بگیرد، استقلالی ها سرکار نمی روند! 

علیرضا محمد با اشاره به خریدهای استقلال، گفت: این پول ها از کجا می آید که آنها این قدر بازیکن می خرند اما هر وقت پرسپولیس پول نیاز دارد، می گویند نداریم. فکر می کنم اینها همه هدفمند است. اینها طراحی شده است. می خواهند با این کارها پرسپولیس را تضعیف کنند. از پرسپولیس می ترسند که مبادا امسال هم قهرمان شود. اگر چهارمین قهرمانی را پرسپولیس بگیرد، فکر نمی کنم دیگر استقلالی ها سرکارهای خود بروند. می بینید که تراکتور و سپاهان و استقلال چه بریز و بپاش هایی می کنند. همه دست به دست هم دادند پرسپولیس نتیجه نگیرد اما بازهم می گویم نمی توانند. پرسپولیس قدرتمند است و تیمش شکل گرفته و راه خود را با قدرت می رود.
 
وی خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان پرسپولیس حفظ شده اند و تیم کامل است. روی احمدزاده و کنعانی زادگان کمی حساسیت وجود دارد که امیدوارم این بازیکنان وارد حاشیه نشوند. روی هم رفته بزرگان تیم باید بیشترحواسشان به جوان ها باشد تا مثل 3، 4 سال اخیر بدون حاشیه تیم به کار خود ادامه دهد. یقین بدانید اگر پرسپولیس وارد حاشیه نشود، کسی نمی تواند به راحتی این تیم را از دور مدعی بودن خارج کند.
 
بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص خداحافظی محسن بنگر از فوتبال، افزود: آقا محسن خیلی برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمت کشید. امیدوارم که در ادامه راه موفق باشد. به هرحال این زمان برای هر بازیکنی فرا می رسد و واقعا خیلی سخت است. تمام زندگی یک فوتبالیست با توپ و زمین فوتبال بوده است و حالا باید بعد از سالها این همه عشق را رها کنی.
 
سید مجتبی سیدی
نسخه چاپی