ظریف رسانه است
به گزارش پرتال فرهنگی راسخون به نقل از آفتاب نیوز اینفوگرافی عملکرد رسانه‌ای دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می کنید.

ظریف، دنبال کننده‌های بالایی در توئیتر دارد.
ظریف در 120 روز نخست سال 98  تا الان 110 توییت غیرفارسی منتشر کرده است.
ظریف در 4 ماهه نخست سال 98  تاکنون 10 گفت وگوی تلویزیونی با رسانه های غیرفارسی زبان داشته است


........
علی ربیعی سخنگوی دولت:

ظریف یک رسانه است

سخنگوی دولت گفت: ظریف یک رسانه است، نگذاریم در برابر پارازیت‌های خصومت ورز خارجی، صدای ایران شنیده نشود.
«علی ربیعی» امروز – دوشنبه - در نخستین نشست خبری وزیر امور خارجه با تبریک روز خبرنگار گفت:
ظریف هم یک رسانه است. هم تولید محتوا می‌کند، هم ابزار انتقال پیام را دارد و هم بازخورد پیام را می‌گیرد و هم دچار پارازیت می‌شود. پارازیت‌های داخلی از رسانه بزرگ ملی بگیریم و نگذاریم در برابر پارازیت‌های خصومت‌ورز خارجی، صدای ایران شنیده نشود.
سخنگوی دولت گفت: هیچ دوره‌ای مانند امروز نسبت رسانه با ایران به این اندازه نبوده است. هیچ دوره‌ای اینچنین سیاست خارجی، وزیر و وزارت امور خارجه در سپهر عمومی حضور نداشته و در کمتر دوره‌ای وزیر امور خارجه در سطح جهانی وجود داشته باشد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه در اجلاس‌های جهانی پس از برجام مقامات سیاسی و اقتصادی بازتاب‌ها و نگاه‌ها نسبت به وزارت امور خارجه و ایران را احساس می‌کردم، اظهار داشت: هیچ دوره‌ای مانند امروز کاخ سفید علیه ایران بسیج نشده بود و علیه دولت – ملت نشانه‌روی از سوی کاخ سفید و رژیم صیهونیستی صورت نگرفته بود. وی افزود: در هیچ دوره‌ای رئیس‌جمهوری مانند ترامپ بر یک کشور حاکم نشده و براندازان و جنگ‌طلبان در کاخ سفید حاکم نشده بود.
سخنگوی دولت با اشاره به هجمه‌ها علیه ظریف تصریح کرد: هیچ دوره‌ای قدرت‌های متخاصم خارجی بر عملیات روانی در ایران مسلط نشده بود. اساسا امروز خاک ما مورد هجوم قرار نگرفته است.خرمشهر فیزیکی تسخیر نشده و آبادان فیزیکی محاصره نشده است، بلکه می‌خواهند ذهن و عزت ما را تسخیر کند و می‌خواهند در افکار، خانه‌ها و بیماران و معیشت مردم دشمنی خود را ابراز کند.
ربیعی با بیان اینکه هیچ دوره‌ای افکارعمومی متوجه سیاست خارجی نبوده است، خاطرنشان کرد: در هیچ دوره‌ای افکارعمومی در برابر تناقضات کوتاه مدت قرار نداشته است. ما امروز بیش از هر دوره‌ای به تاب‌آوری روانی و انسجام درونی نیاز داریم. امروز همه موجودیت ایران به تلاش‌های رسانه‌ای ما نیاز دارد و رسانه‌ها در خط اول این نبرد هستند و سلاح‌ ما قلم‌های ماست چون مورد هجوم خاک نیست بلکه روان جامعه است.
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری خطاب به وزیر امور خارجه با بیان اینکه مردم، شما و تلاش‌ها را می‌فهمند، ابراز داشت: شما مستظهر به کسانی هستید که دوستتان دارند ، شما در دل و روح جامعه ایران جای دارید.‌
سخنگوی دولت بیان کرد: روز پنجشنبه (گذشته) ظریف تحریم شد، روز پنجشنبه روز دیپلماسی عمومی بود که مردم از ظریف دفاع کردند.

ظریف رسانه است


مرتبط

دکتر محمد جواد ظریف در مشاهیر راسخون

روحانی: ظریف مجتهد سیاسی است

ظریف در مونیخ درباره برنامه موشکی ایران چه گفت؟!

ظریف: نامه من به رهبر انقلاب در جهت حفظ منافع ملی بود

نسخه چاپی