محمدرضا طهماسبی در گفتگو با راسخون: بلاتکلیفی لیگ همه ی تیم ها را اذیت می کند/برای شروع لیگ لحظه شماری می کنیم
سرپرست تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه بلاتکلیفی لیگ همه ی تیم ها را اذیت می کند، گفت: ما هم مثل بقیه برای شروع لیگ جدید لحظه شماری می کنیم چون این وقفه برای بازیکنان و مربیان سخت است.
 
محمدرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگارورزشی راسخون، با اشاره به شرایط تیم پیکان اظهار داشت: تیم ما خدا را شکر تمرینات پیش فصل خوبی پشت سرگذاشته است. بازیکنان ما هم از لحاظ ذهنی و هم روحی روانی و بدنی در حال حاضر آماده هستند. امیدواریم با تلاشی که کردیم بتوانیم در فصل جدید نتایج خوبی رقم بزنیم و مزد زحمات خود را بگیریم. پیکان در این فصل سعی کرده با هزینه ای معقول تیمی ببندد که متشکل از باتجربه و جوان باشد و در این امر هم موفق بودیم.
 
وی بااشاره به قرعه کشی لیگ برتر افزود: اینکه قرعه کشی شد، هم خوب بود چرا که کمی از سردرگمی خارج شدیم. قرعه ی معقول و خوبی به تیم ما خورده و حالا ترتیب بازی های خودمان را می دانیم و می توانیم برای رویارویی با تیم ها برنامه ریزی کنیم. بدی این قرعه فقط این است که نمی دانیم چه زمانی قرار است دقیقا بازی ها را استارت بزنیم. این بلاتکلیفی برای همه ی تیم ها سخت است. بچه ها را از لحاظ ذهنی و حتی بدنی در شرایط مسابقه نگه داشتن سخت است. با تجربه ای که حسین آقا فرکی دارد تیم را در آمادگی نگه می دارد تا انشالله بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم.
 
سرپرست تیم پیکان تصریح کرد: همه ی تیم ها بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستند و ما نیز برای فصل جدید لحظه شماری می کنیم. به هرحال زمان بدنسازی تیم ها گذشته است و همه می خواهند تیم خود را در مسابقات رسمی ببینند. اگر لیگ به موقع و طبق برنامه ی قبلی برگزار می شد، الان در هفته ی سوم بودیم. این وقفه به تیم ها آسیب می زند و علاوه بر اینکه ممکن است آمادگی بازیکنان پائین بیاید، آسیب دیدگی ها هم بیشتر می شود. چون نمی توانید مدام بدنسازی کنید.
 
محمدرضا طهماسبی گفت: تیم ما بازیکنان خوبی جذب کرده است و بازیکنانی هم که حفظ شدند، تیم خوبی را تشکیل دادیم. هدف ما این است که بتوانیم نتایج درخوری رقم بزنیم اما باید در مسابقات تیم را محک زد و دید که چه اتفاقی می افتد. انشالله اتفاقات خوبی برای ما بیافتد و بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم. در بازی های دوستانه که بچه ها خیلی خوب کار خود را انجام دادند. به هرحال تیم های دیگر هم بی کار ننشستند و امسال لیگ سختی برای همه ی تیم ها در پیش است.
 محمدرضا طهماسبی در گفتگو با راسخون: بلاتکلیفی لیگ همه ی تیم ها را اذیت می کند/برای شروع لیگ لحظه شماری می کنیم
وی خاطرنشان کرد: هر باشگاه براساس بودجه ای که دارد، تیم می بندد. دوسه تیم واقعا هزینه ی خوبی انجام داده و خیلی خوب بسته شده اند. تیم های پرقدرتی هستند و از لحاظ مالی هم سرتر از بقیه تیم ها هستند. فقط هزینه کردن در فوتبال ملاک نیست و باید در مسابقات تیمشان را دید که چطور آماده شده اند. مربیان خارجی باکیفیت این خوبی را دارند که چیزی از بیرون به فوتبال ما می آورند. در مورد مربیان خارجی لیگ هم باید تاشروع لیگ صبر کرد و دید که چه کیفیتی می توانند از خود و تیمشان ارائه دهند. فعلا نمی توان قضاوت کرد و کیفیت تیم و نتایج می تواند گویای کیفیت مربیان باشد. خودم هم بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستم تا ببینم چه اتفاقی می افتد.
 
سرپرست تیم پیکان افزود: در فوتبال هیچ تیمی را نمی شود دست کم گرفت. به هرحال بارها اتفاق افتاده که تیم های ضعیف توانستند تیم های پرستاره را شکست دهند. در لیگ هم این اتفاق زیاد می افتد. تیم های لیگ ما تفاوت چندانی با هم ندارند و خیلی سخت می شود امتیاز گرفت. باید 2، 3 هفته از لیگ برگزار شود و بعد از آن در مورد کیفیت تمام تیم ها نظر داد. ما در تمرینات تیم ها نیستیم که ببینیم چه کیفیتی دارند و چطور تمرین می کنند. اما آنچه مسلم است امسال تقریبا بیشتر تیم ها خوب بسته شده اند و مدعیان بیشتری هم در لیگ جدید داریم. این رقابت ها باعث افزایش کیفیت لیگ و بازی ها می شود.
نسخه چاپی