پخش مجموعه برنامه زنده تلویزیونی «دستان آسمان» همزمان با دهه وقف

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه این برنامه در روزهای پنج‌شنبه هر هفته به مدت یک ساعت از ساعت ۸ تا ۹ بامداد در قالب ترکیبی و به‌صورت زنده پخش خواهد شد و هر هفته یکی از استان‌های کشور میزبان دست‌‍اندرکاران و میهمانان آن خواهند بود.
 
در برنامه دستان آسمان که با حضور مردم و با دعوت از مدیران و مسئولان اجرا خواهد شد؛ شاهد معرفی امامزادگان، واقفین، موقوفات برتر در هر استان و شهرستان خواهیم بود.
 
همچنین در این برنامه فعالیت‌ها و دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه‌های گوناگون مربوط به سنت حسنه وقف از جمله وقف علمی، پزشکی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و غیره در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.
 
پخش برنامه‌های متنوع هنری و تصویری با موضوعات اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی ازجمله بخش‌های دیگر این برنامه خواهد بود.
 
این برنامه که پخش
اولین قسمت و افتتاحیه آن از شبکه اول سیما، پنج‌شنبه دوم آبان از ساعت ۷ تا ۸ صبح در استان قزوین آغاز خواهد شد روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده نیز پخش فوق‌العاده خواهد داشت. 
 
گفتنی است، این برنامه با همکاری معاونت توسعه و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه و پیگیری‌های یک سال گذشته اداره کل روابط عمومی و با مساعدت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی در قالب‌بند چ (مشارکت سازمان‌های دولتی در تولید برنامه‌های تلویزیون) برای اولین بار محقق شده است.

 

آرشیو ویدئویی مجموعه برنامه دستان آسمان در راسخون


 

مرتبط

وقف نفت دوم است | سرمایه اوقاف در خدمت توسعه دانش و بهره وری اقتصادی با توجه به نیات واقفین است

من هم وقف می کنم | مجموعه ویدئویی داستان یک وقف توسط راسخون تولید شد

نسخه چاپی