نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: مردم استان صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند
به گزارش راسخون به نقل از مهر، راهپیمایی و تجمع خود جوش مردمی در محکومیت اقدامات آشوبگرانه اخیر صبح امروز سه شنبه در تبریز برگزار شد.

مردم تبریز با شور و شعور برای جدا کردن صف خود از آشوبگران و حمایت از بیانات مقام معظم رهبری راهپیمایی کردند.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز در این راهپیمایی گفت: مردم با بصیرت آذربایجان و شهر تبریز با راهپیمایی پرشور خود در این هوای سرد نشان دادند تابع ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه خط قرمز مردم آذربایجان است، گفت: حرکت‌ های ناشایست عده‌ای آشوبگر در خیابان‌ها فتنه دشمنان اسلام و انقلاب و اقتدار ایران است.

آل هاشم با اشاره به اینکه مسئولان باید مشکلات جامعه را حل کنند، ادامه داد: دولت باید به موازات افزایش قیمت بنزین برنامه‌های مربوط به حمایت‌های معیشتی را نیز اجرایی کند.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: مردم نگران از افزایش قیمت بنزین هستند ولی صف خود را از آن هایی که به اموال عمومی ، نیروی انتظامی و بسیج آسیب زدند جدا کرده اند.

وی اظهار داشت: آذربایجان سر ایران است و مردم بصیر ما به مزدوران و جیره خواران شیطان بزرگ اعلام می کنند که تابع ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه باید در اسرع وقت موضوع افزایش یارانه‌ها و توزیع سبد کالایی برای مردم اعلام شود، گفت: دولت باید مشکلات معیشتی و خدمات درمانی اقشار مختلف را جبران کند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است، ادامه داد: مدیریت هوشمندانه و دوراندیشانه ایشان حواشی موضوع بنزین را از بین برد.

وی با بیان اینکه باید با مدیریت جهادی درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین را به بخش تولید و صنعت اختصاص داد، افزود: باید زمینه رونق اقتصادی در کشور را فراهم کرده و از ریخت و پاش‌های بی‌مورد در ادارات جلوگیری شود.

امام جمعه تبریز گفت: مردم امروز به خیابان ها آمدند تا مثل همیشه با پشتیبانی از تدابیر رهبری پوزه دشمنان را در اطاعت از ایشان به خاک بمالند.

وی با بیان اینکه برخی که به بهانه گرانی بنزین به خیابان‌ها آمدند دنبال پیاده سازی اهداف دشمنان بودند، گفت: معترض به گرانی بنزین، پمپ بنزین را آتش نمی‌زند و به اموال عمومی آسیب وارد نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه تعرض به امنیت عمومی راه اعتراض نیست، ادامه داد: مردم هرگز شرارت ‌های صورت گرفته در چند روز اخیر را قبول نمی‌کنند.
نسخه چاپی