رحمتی درخشید، شهر خودرو به مرحله ی گروهی رسید/سیلی به السیلیه در ضیافت پنالتی ها
به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، شهر خودرو دیگر نماینده ی فوتبال ایران نیز که در بازی اول مرحله ی پلی آف موفق شده بود 2 بر یک از سد الرفاع بحرین بگذرد، عصر امروز در دومین دیدار این مرحله ساعت 18:40 در ورزشگاه عبداله بن خلیفه قطر به مصاف السیلیه رفت.
 
تلاش دو تیم در 90 دقیقه وقت قانونی به تساوی بدون گل انجامید تا سرنوشت تیم صعود کننده در دو وقت 15 دقیقه اضافه مشخص شود. در وقت های اضافه هم دو  تیم نتوانستند دروازه ی هم را باز کنند و کار به ضیافت پنالتی ها رسید. در ضربات مرگبار پنالتی این شهر خودرو بود که با درخشش رحمتی موفق شد 5 بر 3 به برتری برسد و راهی مرحله ی گروهی شود.
 
السیلیه قطر صفر(4)-شهر خودرو صفر(5)؛ صعود به مرحله ی گروهی در ضیافت پنالتی ها
 
ترکیب السیلیه:
خلیفه ابوبکر، احمد منحالی، مصطفی محمد، مجدی عبدالله، مبارک بوصوفا، کریم انصاری فرد، مابوجی، ماهر یوسف، عادل بدر(98-عبدالرحمان مهد)، محمد مدثر(80-حمد العبیدی)، ندیر بالحاج
سرمربی: سامی ترابلسی
 
ترکیب شهر خودرو ایران:
مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی(101-نبی زاده)، محمدعلی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی(63-فرشاد فرجی)، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری(103-سرلک) و حسین مهربان(76-سیف الهی)
سرمربی: مجتبی سرآسیایی
 
شرح بازی:

شاگردان مجتبی سرآسیایی بازی را خوب شروع کردند و در همان ابتدای بازی حریف را تحت فشار قراردادند. در این بین موقعیت های نصف و نیمه ای را هم بدست آوردند که مهمترین آن شوت محمدرضا خلعتبری بود. این توپ از بالای دروازه ی حریف به بیرون رفت.
 
اما رفته رفته تیم السیلیه کار را در دست گرفت و حملات خطرناکی را روی دروازه ی مهدی رحمتی تدارک دید. دقیقه 8 شوت بازیکن حریف به دست مدافعان ما برخورد کرد که توپ به کرنر رفت. پس از آن سیستم داور ویدئویی هم این کرنر را تائید کرد.
 
در ادامه حملات حریف خطرناک تر شد و در یکی دو صحنه مهدی رحمتی یک تنه مقابل شوت های سرکش مهاجمان تیم قطری ایستاد تا نیمه ی اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
در شروع نیمه دوم بازهم این تیم السیلیه بود که فشار حملات خود را برای زدن گل در خانه بیشتر کرد. موقعیت های نصف و نیمه ی این تیم با دفاع خوب بازیکنان شهر خودرو همراه است و حریف را در زدن ضربات آخر ناکام گذاشته است.
 
بهترین فرصت تیم یمزبان دقیقه 68 بوجود آمد که کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی السیلیه آن را به تیر دروازه ی رحمتی کوبید تا همچنان دو تیم با تساوی بدون گل کار را دنبال کنند.
 
در ادامه اما شهرخودرویی ها جواب حریف را دادند و موقعیت خوب خود را به تیر دروازه کوبیدند تا دو تیم در زدن تیر هم به تساوی برسند. شاگردان سرآسیایی فرصت به ثمر رساندن گل را در دقیقه 83 توسط سیف الهی از دست دادند و شوت این بازیکن با فاصله ی کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
تلاش دو تیم در 90 دقیقه وقت قانونی با تساوی بدون گل تمام شد و دو تیم در وقت های اضافه برای تعیین سرنوشت خود باید رقابت کنند. در شروع وقت اضافه ی اول تیم السیلیه خیلی خطرناک ظاهر شد و در چند صحنه عکس العمل های مهدی رحمتی مانع بازشدن دروازه ی شهر خودرو شد تا این 15 دقیقه اول هم کار دو تیم بدون گل تمام شود.
 
در 15 دقیقه وقت های دوم اضافه هم دو تیم برای زدن گل تلاش کردند اما توپ بیشتر در میانه ی میدان در گردش بود و موقعیت چندانی نصیب هیچ کدام از تیم ها نشد تا در نهایت تلاش شهر خودرو و السیلیه در پایان 120 دقیقه بازی، به تساوی بدون گل بیانجامد.
 
مهدی رحمتی در پنالتی دوم ضربه ی کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم حریف را با واکنشی عالی مهار کرد تا با گل شدن ضربات بازیکنان شهر خودرو، این تیم به دور بعد صعود کند.
 
در ضربات پنالتی روح اله سیف الهی، سرلک، امین قاسمی نژاد، فرشاد فرجی و سعید صادقی برای شهر خودرو گلزنی کردند.
نسخه چاپی