لیگ قهرمانان اروپا| آغاز مرحله حذفی از امشب
به گزارش راسخون ، چهار تیم لیورپول، اتلتیکومادرید، پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند امشب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را آغاز می کنند.

لیورپول به عنوان مدافع عنوان قهرمانی امشب در آغاز مرحله رفت یک هشتم نهایی در استادیوم واندا متروپولیتانوی شهر مادرید اسپانیا به مصاف تیم اتلتیکو می رود. لیورپول به شکلی عجیب و غریب آماده و قدرتمند است. این تیم از 26 بازی اخیر خود 25 بار به پیروزی رسیده است. بر خلاف لیورپول، اتلتیکومادرید به هیچ عنوان آماده نیست و روزهای تقریبا بدی را پشت سر می گذارد. این تیم حالا باید به عنوان تیم چهارم جدول لالیگا به مصاف صدرنشین 76 امتیازی لیگ برتر انگلیس برود.

در 4 رویارویی قبلی هر کدام از تیم‌ها یک برد به دست آورده‌اند و 2 تساوی رقم خورده است.

همان طور که دیه‌گو سیمئونه در بازی‌های خانگی حذفی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکومادرید هرگز شکست نخورده، یورگن کلوپ هیچ وقت در مجموع 2 رقابت و برگشت حذفی در این جام حذف و شکست را تجربه نکرده است

هم پاری سن ژرمن این روزها خوب نتیجه می گیرد و هم بوروسیا دورتموند. حالا این دو تیم قرار است دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با یکدیگر برگزار کنند. این مسابقه در استادیوم سیگنال ایدوناپارک برگزار می شود.

هم دورتموند و هم پاری سن ژرمن مدعیان قهرمانی لیگ های کشور خود هستند و می توانند در اروپا هم مدعی باشند.

2 تیم تا به حال تنها 2 بار به مصاف هم رفته‌اند و هر 2 رقابت هم برنده نداشته است.

*هر دو دیدار راس ساعت 23:30 آغازمی شود.

منبع:  جام جم آنلاین
نسخه چاپی