کدخدایی: 2 اسفند روز اقتدار ملی ایرانیان خواهد شد
به گزارش راسخون، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، اظهار داشت: مردم ما همیشه در صحنه بوده‌اند و حتی آنها انقلاب را انتخاب کردند چرا که در تعیین شرنوشت کشورشان همواره دخیل بودند.

وی افزود: تلاش مردم ایران همواره این بوده‌ است که بیگانگان را از کشور دور کنند، بیگانگانی که سالیان سال بود منابع این کشور را چپاول کرده و با ظلم و ستم طاغوت، جوانان ما را دربند کرده بودند.

 سخنگوی شورای نگهبان در ادامه عنوان کرد: مردم کشورمان همواره تلاش کردند که با انقلاب اسلامی و با ایثارگری شهدای ما، سرنوشت کشور را خودشان رقم بزنند؛  مهم‌ترین پیام هم این بود که ما به دنبال استقلال و آزادی هستیم.

کدخدایی ادامه داد: این استقلال و آزادی قطعا از طریق انتخابات تعیین می‌شود، یعنی مردم خود در صحنه حضور دارند و مقامات را خودشان انتخاب می‌کنند و انتخابات مقامات و اعضای مجالسی مانند مجلس شورای اسلامی تعیین کننده در سرنوشت کشور و آینده آن است.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم خوب ما در همه این سال‌های پس از انقلاب با علم به این مسئله در همه انتخابات مشارکت خوب و گسترده‌ای داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: طبیعتا مردم در انتخابات پیش رو، در 2 اسفند، هم مشارکت خوبی را خواهند داشت و همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید فرمودند، 2 اسفند انشالله اقتدار ملی ایرانیان خواهد شد.

کدخدایی بر همین اساس اضافه کرد: انشالله افرادی مومن،‌ متدین و انقلابی و شجاع انتخاب خواهند شد و طبیعتا مجلس قوی با حضور قوی مردم شکل می‌گیرد.
 سخنگوی شورای نگهبان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که 2 اسفند شاهد مشارکت گسترده مردم در حق تعیین سرنوشت خودشان باشیم.


منبع: خبرگزاری فارس
نسخه چاپی