رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد
به گزارش راسخون، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامى، ملت ایران را به مشارکت در حماسه ملى انتخابات مجلس دعوت کرد.
 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت قهرمان ایران!

روند حوادث کشور و قرائن آشکار و پنهان؛ جملگى حکایت از آن دارند که آمریکا و اذناب داخلى شیطان بزرگ، در یک همپیمانى آشکار طى سالهاى اخیر به قصد ایجاد فشارى تاریخى برگُرده مستضعفین، در پى مأیوس ساختن ولى نعمتان حقیقى انقلاب از جمهورى اسلامى اند!

به نحوى که در تصور خام و احمقانه خویش گمان مى کنند اگر یک جریان سیاسى واداده و آمریکاپرست، اقتصاد کشور را به نیابت از آمریکا تعمداً فلج نماید مستضعفین ایران و جهان دست از حمایت از انقلاب اسلامى خواهند شست!

حال آنکه هنوز نمى دانند مستضعفین عالم، انقلاب را همچون فرزند خویش از خون و جان خویش عزیزتر مى شمارند و تا پاى جان از انقلاب اسلامى حمایت خواهند کرد.
اینجانب به عنوان خادم بزرگترین تشکیلات مستضعفین جهان، یکایک ملت ایران خصوصا ده ها میلیون همرزم بسیجى ام را بدینوسیله به حضورى دشمن شکن و وحدت آفرین در راستاى تشکیل مجلسى قوى و در خور شأن ایران بزرگ، پاى صندوقهاى رأى دعوت مى نمایم. و امید آن دارم که به فضل الهى تشکیل مجلسى پاسخگو و مردمى، گره گشاى دردها و محرومیتهاى مستضعفان و ولى نعمتان راستین انقلاب باشد.


منبع: خبرگزاری فارس
نسخه چاپی