همراهی تفکرات هرز با پزشکان بدون مرز
ورود پزشکان بدون مرز به کشور و ممانعت دولت از فعالیت مشکوک آنها بحث‌های متفاوتی را در میان فعالان سیاسی و فضای مجازی به راه انداخت. فراریان خارج نشین با القای اینکه رهبر انقلاب مخالف فعالیت این گروه است، ذهن‌ها را به این سمت بردند که انگار رهبر انقلاب مخالف سلامتی مردم است!
 
البته ظاهرا این فراریان و دروغ پردازان خارج نشین هدایت برخی سیاستمداران داخل کشور را هم برعهده دارند و افکار آنان را نیز کنترل می‌کنند. این افراد در داخل کشور مانند عبدی خدمتگزار به آنها خدمت می‌کنند و دشمنان از آنها استفاده می‌کنند برای تخریب هویت ایران اسلامی، بدون آنکه لقمه نانی جلوی آنها بیاندازند.
 

حقیقت ماجرا

پس از این بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب، سطح هوشیاری مقامات مسئول نسبت به این سطح از تهدیدات امنیتی مانند حضور جاسوسان در لباس پزشک افزایش یافت، به همین دلیل مسئولین سعی کردند تا در موارد مشابه دقت بیشتری به عمل آورند. ورود ناگهانی و ناهماهنگ پزشکان بدون مرز به کشور در حالی که ایتالیا و اسپانیا و حتی ایالات متحده دو تا سه برابر ایران مبتلا به کرونا دارند و مردم و پزشکانشان از نبود امکانات می‌گویند، کمی مشکوک به نظر می‌آمد. به همین دلیل دولت و نهادهای مسئول فورا به بررسی آن پرداختند تا از کم و کیف کمک رسانی این گروه با خبر شوند.
 
هرچند هیچ‌یک از مسئولین نگفتند که این گروه برای اهداف امنیتی آمدند و به این دلیل ما مانع فعالیت آنها می‌شویم، اما دشمنان رسانه ای و دوستان جاهل، این اتفاق را به هشدار رهبر انقلاب ربط دادند و این ممانعت را به امنیتی بودن ماجرا ربط دادند و خودشان هم آن را توهم دانستند. به عبارتی خودشان توهم را درست کردند و خودشان در مقابل آن موضع گرفتند.
 
به هر حال وقتی که وزارت بهداشت این کمک ها را در حداقل‌ترین حد امدادی و حداکثرترین حد تبلیغی یافت، از قبول آن خودداری کردند و با عذر خواهی نیتشان را قدر دانست ولی آن را قبول نکرد، اما برخی از چهره های سیاسی تندرو سعی کردند تا با احساسی کردن ماجرا مردم را بر علیه نظام و رهبری تحریک کنند.
 
به طور مثال یکی از نمایندگان مجلس در توییتر خود نوشت: «حساسیت تندروها نسبت به حضور پزشکان بدون مرز، بر خلاف ادعایشان، به خاطر نگرانی از جنگ بیولوژیکی نیست؛ دغدغه‌ی آنها این است که همکاری‌های بین‌المللی تَرَکی در دیوار تحریم‌ها ایجاد نکند»(!)
 
این دست اظهارات در حالی با هدف متهم‌سازی نظام به استفاده به مطلوب از تحریم‌ها مطرح می‌شود که بارها مسئولین ما خصوصا مقام معظم رهبری برای رفع تحریم‌ها به خواسته ها و اصرار و هوس سیری ناپذیر دولت و طرفدارانش برای مذاکره تن دادند و اکنون نیز تمامی مسئولین کشور یک صدا رفع تحریم‌ها را خواستار شدند و ادامه آن را آشکار شدن چهره حقیقی امریکا دانستند.
 
وجود تحریم ها در این شرایط صدای همه را درآورد. از مسئولین کشورهای جهان گرفته تا تشکل‌های کوچک فرهنگی، علمی و سیاسی در جهان همه تحریم‌های ایران را در این شرایط ظالمانه دانستند و از امریکا خواستند تحریم های دارویی و اقلام پزشکی را بردارد. اما امریکا نه تنها این کار را نکرد بلکه از تحریمهای جدید خبر داد.
 
جالب آنکه رسانه های غربی هم دم از یک ائتلاف میان هم مسئولین نظام برای رفع تحریم‌ها می‌زند، اما باز هم جاهلانی در داخل می‌گویند حکومت کاسب تحریم است. البته مشخص است که این اتهام افکنی‌ها به خاطر شکست طیف مذاکره طلب در بحث مذاکرات طولانی و بی‌نتیجه ماندن آن است.
 
کاسبان مذاکره که با شعار گفتگو با جهان به میدان انتخابات مجلس و... می‌آمدند، حالا در پی سرشکستگی و مشخص شدن اشتباه خود به هر ریسمان چنگ می‌زنند تا مخالفانی فرضی برای رفع تحریم بسازند و او را به مردم معرفی کنند. کسانی که حتی پس از ترور سردار سلیمانی تمنای مذاکره با امریکا را کنار نگذاشتند تا جایی که خود ترامپ به آنها تو دهنی زد.
 
برخی هوچی‌گرها نیز در فضای مجازی که کارشان در سال‌های اخیر اعتماد مطلق به دشمن و عدم اعتماد مطلق به مسئولان نظام بوده، مانند همیشه توهم فشار را مطرح کرده و می‌‌گویند رئیس جمهور مایل به دریافت کمک بوده و چون دلیل این دست رد مشخص نیست، پس حتما فردی یا افرادی فشار آوردند به رئیس جمهور و دولت تا این کمک‌ها را نپذیرد.
 
برخی به اصطلاح روشن‌فکران هم بدون آنکه اشاره کنند وزارت بهداشت از قصد ورود این تیم فیک پزشکی بی خبر بوده و وزارت خارجه هنوز شفاف اعلام نکرده که چرا به آنها اجازه ورود به کشور داده، می‌خواهند وزارت بهداشت پاسخگوی لغو برنامه پزشکان بدون مرز باشد. ظاهرا عده ای اصرار دارند که خود را به خواب بزنند.

همراهی تفکرات هرز با پزشکان بدون مرز
 

ظالمانه ترین تعبیر

در میان این تحریفات عباس عبدی در هیبتی ظالمانه و با زیر سوال بردن تمام زحمات روزهای گذشته و بدون توجه به بی‌خوابی‌ها و رنج کادر پزشکی و پرستاری و شهدایی که در این راه دادند، مبارزه با کرونا را "سرکاری" دانسته است.
 
سخنانی که حتی دشمنان قسم خورده ایران آن را بی انصافی می‌دانند و از گفتن این جملات شرم می‌کنند، از زبان کسانی شنیده می‌شود که سال‌های سال قصد اصلاح کشور را داشته و دارند و هر روز در روزنامه های متعدد برای رفع مشکلات کشور سخن‌سرایی می‌کنند و آخر هم مشخص نمی‌شود که چه می‌خواهند و چه طرحی دارند. قداست بیان و کلام و قلم از بین می‌رود وقتی نام این افراد در میان متن‌ها ذکر می‌شود.
 
کسانی که فقط دنبال ورود جاسوسان به کشور و فشار بیشتر به نظام هستند و از مدافعان و پیشنهاد دهندگان پروپا قرص تحریم به اوباما و ترامپ بودند، حالا قیافه حق به جانب گرفته اند و جلوگیری از ورود 48 تخت و تعدادی ماسک و دستکش را معارض با سلامتی مردم می‌دانند و می‌گویند نظام جمهور اسلامی نمی‌خواهند مردم درمان شوند!
 
طبیعی است برای کسانی که با هر نفسشان مقادیر زیادی ناامیدی به هوای کشور تزریق می‌شود و در این سال‌ها هیچ هنری جز یأس آفرینی و دروغگویی نداشتند، بخواهند این کمک دروغین را حقیقت جلوه دهند و حقیقت کمک و همبستگی مردم، پزشکان، پرستاران و دولت را سرکاری و دروغ قلمداد کنند. این افراد کمک رسانی هزاران داوطلب از طلبه و بسیجی گرفته تا کسبه و کارمند را هیچ می‌انگارند و برای 48 تخت بیمارستانی یقه می‌درند.
 
کسانی که هیچ اشاره ای به بیمارستان‌های موقت ارتش و سپاه نکردند، حالا برای 48 تخت بیمارستانی دارند خودشان را به نفهمیدن می‌زنند. یک قلم آن ارتش جمهوری اسلامی است که در روز 7 فروردین اعلام کرد: «حدود ۳3 بیمارستان در سر تا سر کشور درحال خدمت رسانی هستند». ارتش تاکنون بیش از ۶۰۰۰ تخت بیمارستانی برپا کرده است و اعلام کرده آمادگی ایجاد ۸۰۰۰ تخت بیمارستانی دیگر را دارد. که جمعا به 14000تخت بیمارستانی می‌رسد. البته طبیعی است کسانی که خودباختگی را در وجود مردم تزریق می‌کنند نمی‌توانند این اعداد و ارقام را هضم کنند. در این میان همصدایی مریم رجوی با مدعیان داخلی هم جالب توجه است...
 
مشخص نیست چرا این افراد اینهمه اصرار دارند اقلام و تجهیزات فیک پزشکان بدون مرز که اتفاقا خیلی هم با مرز هستند وارد کشور شود و چرا اینقدر در حال حمایت از پزشکان بدون مرزی هستند که فعلا فقط مسئول اورژانسشان را فرستادند و خودشان نیامدند.

جالب آنکه حامیان ورود این کمک‌ها اینقدر دنبال بزرگ نمایی بوده اند که با استناد به خبری در ایسنا گفته‌اند این کمک‌ها 950هزار دلار بوده در حالی که خبر ایسنا آن را حداکثر 20هزار دلار اعلام کرده.
 
کمک‌های محدود یک سازمان خصوصی بین المللی‌ که در حد چندکارتن ماسک و لباس حفاظتی است، چه می‌تواند باشد جز شوآف تبلیغاتی؟ مشخصا آنکه این گروه اعزامی اصلا تخصصی نبوده و فاقد هر گونه مهارت در کنترل بیماری‌های عفونی و تنفسی است.
 

الگو برداری از ترامپ

مدعیان سیاست مداری و سیاست ورزی در سالهای اخیر به دنبال آن بودند که روسای جمهور امریکا را افرادی زیرک و توانا معرفی کنند و از امریکا بهشتی بدون کمترین ظلم و عقب ماندگی بسازند حتی در تقلید از رئیس جمهور امریکا بدعمل کرده اند.
 
زیرا ترامپ صرحتا گفته در مبارزه با کرونا به هیچ کشوری اعتماد ندارد. با این حال فرمانده سپاه پیشنهادی جدی به ترامپ داد و آن اینکه اگر امریکا درخواست کند ایران حاضر است به او کمک کند. طبیعتا ما نه مثل امریکا جنایتکار و خونخواریم و نه با مردم امریکا سر دشمنی داریم. هرچند این پیشنهاد با تمسخر خائنین همراه بود اما نشان از هویت و اخلاق ایرانیان دارند.
 
متاسفانه بی خردی برخی مدعیان سیاست در داخل باعث شده، آن کسی که می‌خواهد مردم ایران در این بیماری بیشترین تلفات را داشته باشند، اکنون در قامت یک ناجی معرفی شود و آن کسی که سلامتی همه مردم ایران را می‌خواهد دشمن سلامتی مردم شناخته شده. اگر این صحنه گردانی مدعیان خیانت نیست پس چیست؟
نسخه چاپی