چرا "شرف النور"؟!
بسم الله الرحمن الرحیم
علم دینی و خدایی، نور است؛ و اوج و شرف این علم، همانا « شرف النور» است . موسسه شرف النور مقارن با ولادت حضرت ثامن الحجج علیه السلام،  فعالیت خود را آغاز کرده است . مخاطبین اصلی فعالیت های موسسه ، جوانانِ علاقه مند و تشنه معارف الهی می باشند. همانطور که می دانید همه ی  مردم ، فرصت حضور در حوزه های علمیه و تحصیل در رشته های دینیِ دانشگاهی را ندارند؛ با توجه به اهمیتی که مسایل معرفتی دارد و اینکه فضای جامعه از انواع شبهات پر شده است، و همچنین با توجه عمومیت و در دسترس بودن فعالیت های این موسسه ، جوانان و علاقه مندان عزیز ، می توانند به راحتی از مطالب ارائه شده استفاده کنند . 

چرا
 
فعالیت موسسه "شرف النور" با دوره مجازی " رسم زندگی و ادب بندگی" آغاز می شود که با محوریت دروس: قرآن کریم ، عقاید اسلامی ، سیره اهل بیت علیهم السلام ، نهج البلاغه ، مهدویت و درس عمومی اخلاق برگزار می شود  .

 لازم به ذکر است که تمامی دروس ، توسط اساتید مهذب و مجرب ارائه شده است. در ادامه به معرفی اساتید  می پردازیم:

استاد درس عقاید اسلامی : آیت الله سید عادل علوی
استاد درس قرآن کریم: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین عظیمی
استاد درس اخلاق : حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی
استاد درس نهج البلاغه : دکترحشمت الله قنبری
استاد درس مهدویت : استاد محمد شجاعی

چرا
 
لازم به ذکر است که اولین دوره ی " رسم زندگی و ادب بندگی"  با سه درس « نماز با رویکرد قرآنی» توسط استاد عظیمی و «عقایداسلامی» توسط استاد سید عادل علوی و «اخلاق و سبک زندگی قرآنی» توسط استاد سید جواد بهشتی آغاز می گردد و در روزهای زوج در سایت شرف النور در دسترس همگان قرار می گیرد. مدت زمان این دوره سه ماه می باشد . لازم به تذکر است که در دوره های بعدی ،ان شاءالله به ادامه بعضی از این مباحث و همچنین اضافه شدن دروس مهدویت و نهج البلاغه و سیره اهل بیت که در دسترس تهیه و تولید است؛ پرداخته می شود.

چرا
 
برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح ها و فعالیت های موسسه به آدرس موسسه به نشانی زیر مراجعه بفرمایید:
 
https://sharaf-alnoor.ir/

در ضمن در انتهای هر هفته مسابقه ای از مطالب ارائه شده ، برگزار می شود و به برگزیدگان به قید قرعه هدایایی تقدیم می گردد.
نسخه چاپی