رزمایش مومنانه تبرکات علوی در امامزاده یوسف رضا(ع) قائمشهر

به گزارش راسخون از اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قائمشهر رزمایش مومنانه (تبرکات علوی) با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای(حفظه ا...) از محل عوائد موقوفه غیرمتصرفی آقارستم روز افزون انجام شد.
 

این اقدام خیرخواهانه و اجرای نیت در موقوفه بقعه متبرکه یوسف رضا(ع) قائمشهر با همکاری و نظارت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قائمشهر و سیمرغ با حضور فرماندار محترم شهرستان قائمشهر و ریاست اداره اوقاف وامور خیریه و وکیل متولی موقوفه آقارستم همزمان با عید سعید قربان انجام شد.
 

در این مرحله اهدای سبد کالا به۱۱۰خانواده نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی شهرستان به ارزش ریالی هر بسته ۲میلیون پانصدهزار ریال مهندس علی فتحی ریاست اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان قائمشهر وسیمرغ عنوان کرد: اهدای سبد کالا به خانوارهای نیازمند در لبیک به ندای رهبر عظیم الشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز رفع نیاز این خانوارها خصوص در شرایط فعلی شیوع ویروس منحوس کرونا از محل موقوفه غیرمتصرفی آقا رستم روز افزون به تعداد ۱۱۰سبد به ارزش هرسبد ۲میلیون پانصدهزار ریال همزمان با عید سعید قربان انجام گرفت
 

ایشان در ادامه افزودند :مرحله بعدی رزمایش مومنان(تبرکات علوی)همزمان با عید سعید غدیر خم در همین مکان با اهدای سبد های کالا به تعداد بیشتری از خانوارها نیازمند انجام خواهدگرفت.

رزمایش مومنانه تبرکات علوی در امامزاده یوسف رضا(ع) قائمشهر
 

رزمایش مومنانه تبرکات علوی در امامزاده یوسف رضا(ع) قائمشهر

نسخه چاپی