دعوت حجت الاسلام خاموشی از رسانه‌ها برای پوشش دادن فعالیت‌های سازمان اوقاف
به گزارش راسخون؛ در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزگاری به سر می‌بریم که رسانه‌های گوناگون و رنگارنگ باانواع خط و ربطها و گرایشات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی گاه با نقاب و گاه بی نقاب ترکتازی می‌کنند و افکار عمومی را به انحای مختلف تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

از این رو می‌توان گفت دنیای امروز جولانگاه رسانه‌هاست. رسانه‌ها هستند که خوب و بد را تعیین می‌کنند . رسانه‌ها هستند که در ناخودآگاه افراد نفوذ می‌کنند و گاهی نیز با غوغاسالاری محتوای خود را در قالب افراد می‌کارند.

بر کسی پوشیده نیست که امروز پیامی که توسط رسانه‌ها منتقل می‌شود به پیام غالب بر جامعه تبدیل خواهد شد. رسانه ابزار قدرتمند نظام سلطه در جهان است و خالی کردن عرصه اطلاع‌رسانی و دوری از رسانه‌ها چیزی جز مرگ زودهنگام یک پیام را به همراه نخواهد داشت.

این جانب روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه رسانه و زحمتکشان حوزه اطلاع‌رسانی تبریک می‌گویم و از همه این عزیزان دعوت می‌کنم با دقت و موشکافی و تحقیق و تدقیق برنامه‌های اخیر سازمان اوقاف و امور خیریه را در موضوعاتی همچون بهره‌وری اقتصادی موقوفات، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، نصب امین برای موقوفات، امور خیریه و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه، اطلاع‌رسانی و تبیین کنند.


منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه
نسخه چاپی