تغییر مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
به گزارش راسخون، با اتمام دو دوره مسئولیت دکتر سید احمدرضا خضری، مدیرکل سابق حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه، طی حکمی، دکتر سید جمال موسوی را به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه منصوب کرد.

‎در حکم انتصاب دکتر موسوی به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آمده است: ‎ «با توجه به توان علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی و اجرایی، به عنوان مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران، منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و همیاری دانشگاهیان فرهیخته، مؤمن و متعهد، در انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله موفق و مؤید باشید. ‎از جناب‌عالی انتظار دارد با برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی دانشگاه را در تحقق بخشیدن به اهداف راهبردی برنامه جامع سوم آن، برای نقش‌آفرینی بیشتر در عرصه بین‌الملل، حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین و ارتقای جایگاه اخلاق و مسئولیت‌پذیری اجتماعی یاری فرمائید».

دکتر محمود نیلی احمدآبادی، همچنین طی نامه‌ای از زحمات و خدمات مدیرکل سابق این حوزه تشکر کرد. دکتر سید جمال موسوی، دانشیار دانشکده الهیات دانشگاه تهران است و پیش از این، یک دوره مسئولیت اداره کل روابط‌عمومی دانشگاه و یک دوره مسئولیت اداره کل امور رفاهی دانشگاه را بر عهده داشته و هم‌اکنون نیز سرپرست مرکز گزینش دانشگاه تهران است. دکتر موسوی هم‌چنین در کارنامه کاری خود، مسئولیت معاونت اداری ومالی دانشکده الهیات و دو دوره مدیر گروه تاریخ و تمدن ملل اسلامی این دانشکده را عهده دار بوده است.


منبع: روابط عمومی دانشگاه تهران
نسخه چاپی