طعم پشتیبانی 0 تا 100 در خرید خودرو سفارشی را بچشید!
امروز یک خودرو اپتیما مدل 2014 فول TF قیمتی معادل 910 میلیون تومان دارد، حال اگر همین خودرو یک گلگیر تعویضی و یک لکه رنگ روی کاپوت داشته باشد، با افت قیمتی 70 میلیون تومانی به 840 میلیون تومان می‌رسد! اگر متوجه چنین ایراداتی در موقع خرید خودرو نشوید، چه بلایی به سر سرمایه‌تان خواهد آمد؟

در ادامه تجربه خرید خودرو سفارشی اپتیما مدل ۲۰۱۴ آقای پورهادی را از زبان خود ایشان با هم مرور می‌کنیم:
« بنده پورهادی هستم. چند وقتی بود که تصمیم گرفته بودم یک خودروی اپتیما در بازه قیمتی 800 تا 900 میلیون تومان خریداری نمایم . ازآنجایی‌که قیمت‌های روز بازار خودرو و همچنین بودجه موردنظر من امکان خرید اپتیما صفرکیلومتر به من نمی‌داد، تصمیم گرفتم تا در بازار خرید و فروش خودروی دست‌دوم به دنبال خرید یک اپتیمای سالم و به‌اصطلاح خانگی باشم. هرچقدر خودروهای مختلف را بررسی می‌کردم مشکلات بسیار زیادی در آن‌ها وجود داشت. برخی از این خودروها دچار مشکلات جدی در بدنه و یا مشکلات فنی حاد بودند. این موارد می‌توانست هزینه‌های زیادی برای من ایجاد کند. در برخی از موارد نیز آپشن های خودرو به دلیل استفاده نادرست مالک قبلی به‌درستی کار نمی‌کردند و با توجه به افزایش قیمت دلار تعمیر و یا تعویض این آپشن ها می‌توانست هزینه‌های بسیار زیادی را برای من داشته باشد. برای همین تصمیم گرفتم تا پیدا کردن یک خودروی اپتیما ای مناسب صبر کنم؛ اما نکته اینجا بود که افزایش قیمت روزانه و حتی ساعتی دلار بر روی بازار خودروهای خارجی نیز تأثیر بسیار زیادی می‌گذاشت و قیمت خودرو نیز به‌صورت ساعتی تغییر می‌کرد. در این شرایط به این نتیجه رسیدم که اگر کمی صبر کنم، به‌جای یک خودروی اپتیما به‌احتمال‌زیاد با باید خودروی قبلی خودم را باقیمتی بسیار بالاتر خریداری نمایم.

طعم پشتیبانی 0 تا 100 در خرید خودرو سفارشی را بچشید!

پس از جستجوهای فراوان یک خودروی اپتیما مدل ۲۰۱۶ پیدا کردم که سالم به نظر می‌آمد. ازآنجایی‌که نمی‌خواستم ضرر و زیان‌های پس از خرید را تجربه کنم، تصمیم گرفتم پیش از خرید از کارشناسی خودرو استفاده نمایم. با تحقیقات متعددی که انجام دادم تصمیم گرفتم کارشناسی خودرو را به شرکت همراه مکانیک واگذار نمایم. متأسفانه پس از مراجعه کارشناس همراه مکانیک مشخص شد که در گیربکس این خودرو یک مشکل اساسی وجود دارد. خودرو علاوه بر تعویض دنده‌ها به‌صورت نامناسب، در زمان تعویض دنده نیز ضربه می‌زد که می‌توانست هزینه بسیار زیادی برای تعمیر در بر داشته باشد. همچنین علاقه‌ای نداشتم یک خودرو با جعبه‌دنده تعمیر شده سوار شوم.

پس از انصراف از خرید خودروی اپتیما ۲۰۱۶ و در موقع ترک محل با کارشناس همراه مکانیک هم‌صحبت شدم. ایشان به من پیشنهاد کرد که می‌توانید به‌جای بررسی و جستجو در خودروهای مختلف، با استفاده از خدمت خرید خودرو سفارشی همراه مکانیک خودروی موردنظر خود را بیابید. در این روش شما به‌راحتی می‌توانید تمامی فرآیند انتخاب خودروی مناسب و خرید را به کارشناسان حرفه‌ای و تخصصی همراه مکانیک واگذار کنید.

تصمیم گرفتم این روش را امتحان کنم بنابراین به وب‌سایت همراه مکانیک سری زدم و در قسمت خرید سفارشی خودرو، درخواست خودم را ثبت کردم. در کمتر از یک ساعت کارشناس همراه مکانیک با من تماس گرفت. پس از صحبت‌های مختلف و اعلام اینکه من به دنبال خرید یک خودروی اپتیما با بودجه‌ای بین 800 تا 900 میلیون هستم. ایشان تمامی موارد را ثبت کردند.
 
انتخاب گزینه مناسب خرید و خرید خودرو با همراه مکانیک در ۵ روز اتفاق افتاد. برای من خیلی جالب بود که این فرآیند بسیار کوتاه و سریع بود. در این پنج روز، کارشناس همراه مکانیک به نمایندگی از من از سه خودرو بازدید کرد که خودروی سوم به نظر من خودرویی مناسب و مقرون‌به‌صرفه بود. همچنین شرایط بسیار مناسبی داشت که می‌توانست من را راضی کند. تصمیم گرفتم خودرو را خریداری نمایم. در این فرآیند جناب آقای رفیع زاده مشاور اختصاصی همراه مکانیک به من خیلی کمک کردند. درنهایت خودروی انتخابی من یک اپتیما مدل ۲۰۱۴ بود که به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان آن را خریداری نمودم. علاوه بر شرایط آسان خرید گزینه مناسب دیگری نیز در فرآیند خرید سفارشی همراه مکانیک تحت عنوان ضمانت 7 روزه خرید وجود داشت که خیال من را از خرید به‌طور کامل راحت می‌نمود. »

طعم پشتیبانی 0 تا 100 در خرید خودرو سفارشی را بچشید!
 
صوت صحبت‌های آقای پورهادی در مورد رضایتشان از همراه مکانیک و نحوه خرید خودرویشان را می‌توانید در پیج اینستاگرام همراه مکانیک بشنوید.
 

قدم به قدم با شما تا خرید خودرو دلخواه و کارشناسی شده

در روش خرید خودرو با همراه مکانیک، پس از تعیین بودجه موردنظر و نیازهایی که در مورد خودرو دارید با همکاری کارشناس مربوطه نوع خودرو را مشخص می‌کنید. پس از این مرحله یک مشاور اختصاصی برای یافتن خودروی موردنظر شما مامور خواهد شد. ایشان در تمام کانال‌های موجود برای آگهی خودرو و نمایشگاه همراه مکانیک به دنبال خودروی مورد نظر شما می‌گردد و حداقل 3 مورد را به شما معرفی می‌کند.

بعد از اینکه از بین آن 3 خودرو، یکی را انتخاب کنید یک کارشناس خودرو به نمایندگی از شما به محل خودرو مراجعه کرده و گزارش کامل کارشناسی آن را تهیه می‌کند. در صورت داشتن شرایط مطلوب، می‌توانید برای بازدید حضوری و انجام توافق نهایی با مالک مراجعه کنید؛ وگرنه این فرآیند تا 3 بار تکرار می‌شود تا به خودروی دلخواه خود برسید.

خودرو نهایی در حضور شما برای بار دوم کارشناسی شده تا خیال شما از همه چیز راحت شود. ضمنا ضمانت کارشناسی و پرداخت خسارت تا 7 روز نیز در کنار عقد قرارداد توسط مشاور حقوقی همراه مکانیک تقدیم شما خواهد شد.

طعم پشتیبانی 0 تا 100 در خرید خودرو سفارشی را بچشید!

کافی است همین الان وارد سایت همراه مکانیک شوید و درخواست خرید خودرو خود را ثبت کنید. در صورت تماس با شماره تلفن 02145612000 نیز می‌توانید تمام سوالات خود را از کارشناسان شرکت بپرسید و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید
نسخه چاپی