بازدید سردبیر خبرگزاری حوزه از پرتال فرهنگی راسخون
به گزارش روابط عمومی راسخون؛ آقای حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه و یوسف شعبانعلی مدیر سرویس قم این خبرگزاری با حضور در دفتر پرتال فرهنگی راسخون ضمن بازدید از فعالیت های پرتال فرهنگی راسخون با حجت الاسلام مقداد افروغ سردبیر راسخون دیدار کردند.

 در این نشست حجت الاسلام مقداد افروغ سردبیر راسخون ضمن ارائه گزارشی از رویکرد و برنامه های راسخون عنوان کرد: راسخون که بیشتر به وب سایت و اپلیکیشن هایش شناخته می شود، موفقیت های زیادی در حوزه تولید محتوا داشته که تقریظ رهبری برای توجه بیشتر به تولید مقالات با اتقان علمی یکی از این افتخارات راسخون است.

حجت الاسلام افروغ عنوان کرد: سایت راسخون در سال گذشته 57 میلیون بازدید براساس گوگل آنالتیک داشته که 20 درصد آن مربوط به محتوا تولیدی 1399 این سایت بود، در نگاه کلی همسویی با فناوری، هوش مصنوعی و واقعیت افزوده از برنامه های در دست پیگیری راسخون است.

سردبیر راسخون به اشاره به تغییر ضائقه مخاطب که باعث تغییر در چینش سایت های برتر فضای مجازی به صورت ماهانه و لحظه ای می شود، عنوان کرد: با توجه به شعار سال اگر نگاه کنیم سایت های داخلی سهم 92 درصدی نیاز کاربران فضای مجازی ایران را تامین کرده اند که خود درصد بالایی است.
با نگاه موضوعی به 500 سایت برتر ایران متوجه تغییر نیازکاربران می شویم بگونه ای که در حال حاضر سایت های: خدمات فناوری، بورس، ارز دیجیتال و خدمات بانکی، سایت های فروشگاهی، خبرگزاری ها، سایت های دیجیتال مارکتینگ و سایت های سبک زندگی مثل راسخون بیشترین فراوانی را دارند.

در این بازدید آقای دکتر صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه ضمن ابراز خرسندی از حضور در راسخون و دیداری که چندین ماه قبل بنا بود انجام شود اما به خاطر شرایط کرونایی به تعویق افتاد، گزارشی از ضریب نفوذ خبرگزاری حوزه و رسیدن به توفیقات در زمینه ایجاد پویش های رسانه ای، تولید محتوا آموزشی و مشاوره ای ارائه کردند و درخواست استمرار جلسات و بازدید متقابل برای رسیدن به همکاری های مستمر داشتند.

بازدید سردبیر خبرگزاری حوزه از پرتال فرهنگی راسخون

بازدید سردبیر خبرگزاری حوزه از پرتال فرهنگی راسخون
نسخه چاپی