فراخوان دومین جشنوارۀ « انسان تمام »
فراخوان دومین جشنوارۀ «انسان تمام» با موضوع نقش انسان کامل در تکامل انسانی بشر و همچنین نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه و تمدن متعالی منتشر شد.

به گزارش پرتال فرهنگی راسخون، براساس این فراخوان، موضوع ویژۀ جشنوارۀ امسال «نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه به تمدن متعالی» است.

همچنین، محورهای این جشنواره عبارت است از: گرافیک (طراحی پوستر، تصویرگری کودک و نوجوان)، شعر (کلاسیک، ترانه، شعر کودک)، ادبیات داستانی (داستانک، داستان کوتاه کودک، فیلمنامه، طرح رمان نوجوان)، آموزش خلاق (طراحی بازی، طرح درس خلاقانه).

مهلت ارسال آثار نیز تا اول دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شده و قرار است مراسم پایانی این جشنواره که توسط مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی برپا می‌شود، در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شود.

در دورۀ دوم، گرایش‌هایی حذف شده و گرایش‌های جدیدی افزوده شده است. در انتخاب شکل‌های مختلف هنر یا همان گرایش‌های جشنواره ملاک دبیرخانۀ جشنواره، توان انتشار و قدرت و ضعف در آن حوزه بوده و پس از آن خلأهای موجود در اتمسفر هنری کشور و همچنین تناسب بین بستر هر قالب هنری و محتوای جشنواره مد نظر قرار گرفته است. 

برای اطلاعات بیشتر می‌توان با شمارۀ تماس دبیرخانه این جشنواره ۰۲۱۵۵۹۶۱۴۱۲ و تلفن همراه ۰۹۳۹۴۰۵۶۷۹۵ تماس گرفت.
همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر برای شرکت در این رویداد را از سایت جشنواره به نشانی Ensanetamam.ir  دریافت کنند.
نسخه چاپی