تدوین فیلم مستند روایت انحراف
فیلم مستند «روایت انحراف با موضوع «بررسی روند استحاله انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» توسط مرکز مطالعات و اطلاع رسانی شجره طیبه وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تولید شده است.

 در این مستند 65 دقیقه ای ابتدا با ذکر سیر تاریخی انجمن های اسلامی دانشگاه و دفتر تحکیم وحدت نقش تاریخی دانشجویان مسلمان در حوادثی چون پیروزی انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و دفاع مقدس و نیز فضای فرهنگی سیاسی دانشگا ه ها پس از جنگ تحمیلی تشریح شده است.

در ادامه این فیلم، به روند تاثیرات منفی نفوذ جریانات سکولار و به اصطلاح ملی مذهبی بر جریان دانشجویی دفتر تحکیم وحدت پس از دوم خرداد پرداخته شده، نتایج استحاله و دگردیسی انجمن های اسلامی، حوادث 18 تیر1378 و خرداد 1382 و دفاع از گروهک تروریستی منافقین بررسی شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین مصادیقی از اهانت به مقدسات و ارزش ها، ترویج الحاد و اندیشه های ضد اسلامی مانند مارکسیسم، سوسیالیسم، فمنیسم، نازیسم و نهیلیسم و حتی زرتشتی گری، توهین به نظام اسلامی و ترویج اختلاط و تبلیغ چهره های فاسد که در نشریات و آثار این انجمن موجود است، ارائه شده است.

این گزارش حاکی است، در این مستند نیز به وضعیت ضدفرهنگی و نامطلوب اردواهای مختلط این انجمن به ارائه فیلم های مستند در این خصوص این اردوها اشاره شده است.

گفتنی است، علاقمند جهت دریافت دی وی دی این مستند می توانند با شماره تلفن 84064374 تماس حاصل و یا به آدرس پایگاه اطلاع رسانی www.kntunews.ir مراجعه کنند.
نسخه چاپی