دانشگاه قم میزبان مسابقات قرآن دانشجویان
ویرایش عکس آذر ماه 98

بیست‌ و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه‌های منطقه چهار کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از واحد خبر روابط عمومی دانشگاه قم، حمیدرضا ابراهیمی دبیر این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بیش از 240 دانشجو از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان‌های قم، مرکزی، اصفهان و یزد و دانشگاه شهر کرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان منطقه چهار کشور در روزهای 16 و 17 اسفندماه در شش رشته حفظ 5جزء، 10جزء، 20جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل برگزار خواهد شد.

«ابراهیمی» با بیان اینکه از هر رشته سه دانشجو به تفکیک مرد و زن انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مسابقات قرآن دانشجویان کشور معرفی می‌شوند.

وی برگزاری بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه‌های منطقه چهار کشور در قم را افتخار ارزشمندی برای شهر قم عنوان کرد و گفت: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات روز جمعه 16 اسفندماه ساعت 8 و 30 دقیقه در محل تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می‌شود.
مدیر بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه‌های منطقه چهار کشور در پایان اظهار داشت: 16 داور برجسته کشور این دوره از مسابقات را قضاوت خواهند کرد.
نسخه چاپی