دستور 'ماسماتوس' برای مسموم‌کردن آب تهران

         آرش رحماني پور يکي از متهمان دستگير شده طي اغتشاشات اخير در دادگاه بررسي اتهامات خود به بيان برخي اقدامات خود پرداخت.  

به گزارش ايرنا، دومين جلسه رسيدگي به اتهامات دستگيرشدگان طي اغتشاشات اخير که صبح روز شنبه در مجتمع قضايي امام خميني (ره) برگزار شد با سخنان آرش رحماني پور در دفاع از خود ادامه يافت.
آرش رحماني پور که با نام مستعار سورنا در انجمن پادشاهي عضويت داشت، گفت که مي خواهد به برخي اتفاقات و اطلاعات اشاره کند که از جمله آنان فعاليت هاي اين انجمن براي تحريف قرآن و تحريف تاريخ و اقدام براي انجام فعاليت هاي خرابکارانه و استفاده از مواد منفجره بود.
رحماني پور با اشاره به آشنايي خود با انجمن پادشاهي از طريق ماهواره طي سال 85 گفت که کار اين انجمن با تحريف قرآن شروع مي شد تا ثابت کند قرآن کتابي آسماني نيست و همچنين با تحريف وقايع اسلام و تاريخ ايران سعي دارد اين گونه بنمايد که دين اسلام از ابتدا تا کنون به مردم ايران ظلم کرده است.
به گفته او در مرحله سوم اين انجمن با ايجاد يک فضاي نژادپرستانه، مبارزه ايرانيان عليه اين موضوع را تلقين مي کنند.
به گفته رحماني پور ايجاد کنجکاوي در وي سبب شک روزافزون او شد. وي چنين توضيح داد: من سن کمي داشتم و فاقد علم و آگاهي کامل بودم و اشراف کاملي نيز نسبت به اسلام و ايران نداشتم.
وي با بيان اين که «اعتقادات خود را از دست داديم»، گفت: سياست انجمن پادشاهي و گروه تندر اين بود که عضو را از نظر اعتقادي پوچ کند، سپس ضدارزشهايي براي او تعريف کند.
وي به جوانان هشدار داد در مواجهه با اين حرفها به سرعت خود را کنار بکشند، چرا که آنان اين قدرت را دارند که روي افراد تاثير بگذارند.
اين متهم با بيان اين که 90 درصد ارتباطات انجمن پادشاهي با اعضا از طريق اينترنت و فضاي سايبر است، به آموزش هاي کامل مبارزاتي و امنيتي، شيوه هاي راه انداز تظاهرات و سوء استفاده از آن، ايجاد اغتشاش و وارد کردن خسارت هاي مالي و جاني و جنگ شهري توسط فردي به نام اميد اشاره کرد.
وي در ادامه به آموزش هاي خود توسط فردي به نام مستعار «ماسماتوس» اشاره کرد که درباره چگونگي تهيه و ساخت مواد منفجره و شناسايي زمان و مکان مناسب براي عمليات انفجاري آموزش هايي به اعضا مي داد و با ارسال فرمول هاي ساخت بمب هاي آتش زا از آنان مي خواست فعاليت هاي آزمايشي انجام دهند.
رحماني پور گفت که در اتوبان هاي تهران 5 مرتبه اقدام به آزمايش بمب هاي انفجاري کرده اند که سه مرتبه آن ناموفق و 2 مرتبه موفق بود و گزارش آن از طريق ايميل به انجمن پادشاهي ارسال شد.
همچنين ماسماتوس از اعضا خواسته بود که اقداماتي براي سمي سازي آب شرب و مواد غذايي انجام دهند که اين امر با مخالفت اين اعضا مواجه شد.
وي در ادامه بمب گذاري در مراکز مذهبي را سبب ترس و وحشت مردم از اين مکان ها خواند و گفت که به اين وسيله مي خواستند از تقويت پايه هاي مذهبي نظام جلوگيري کنند.
وي همچنين به حادثه بمب گذاري در حسينيه حضرت سيد الشهدا در شيراز طي فروردين ماه سال 88 اشاره کرد و از خانواده هاي شهدا و مجروحان اين حادثه خواست که او را ببخشند.


/1001/
نسخه چاپی