تعامل انگلیس و گروهک مجاهدین خلق در انتخابات دهم
اقدامات رسانه‌ای و عملیات روانی کشورهای انگلیس و آمریکا بیشترین تلاش را برای گسترش آشوب‌ها داشته و در این میان نقش انگلیس بیشتر و تاثیرگذار تر بود. شبکه BBC فارسی از فعال ترین عوامل تحریک کننده در جریان اغتشاشات بوده و عملیات روانی این شبکه در بالاترین سطح نسبت به سایر شبکه های ماهواره ای قرار داشت.
 
بخش پنجم کیفرخواست دومین دادگاه رسیدگی به اغتشاشات اخیر به اقدامات و اعترافات برخی از سرکردگان و گروهک های ضد انقلاب در ایام رقابتهای انتخاباتی دهم ریاست جمهوری اختصاص داشت.
 
در همین راستا به نقش انگلیس در مشروعیت بخشی به گروهک ترورسیتی مجاهدین خلق و حذف این گروهک از لیست گروه های ترورسیتی اشاره می شود.
 
ادامه متن کیفرخواست به شرح زیر است:
 
برخی از سرکردگان وگروهک های ضد انقلاب در ایام رقابتهای انتخاباتی با القاء تقلب و وقوع کودتای انتخاباتی سعی در بستر سازی برای اغتشاشات پس از انتخابات داشته اند که از این میان می توان به سرکرده گروهک نهضت آزادی و کیوان صمیمی (عضو و از عناصر موسس کمیته خود خوانده دفاع از انتخابات آزاد، سالم و عادلانه) اشاره داشت.
 
در عرصه های نظامی؛ گروهک های ضد انقلاب مسلح، از گروههای چپ کمونیستی و سوسیالیستی گرفته تا جریانات التقاطی و منافقین کوردل و جریانات قومگرای جدایی طلب با پشتیبانی اربابان غربی خود خون هزاران نفر از مردم بی گناه را بر زمین ریخته اند.
 
نکته جالب توجه در خصوص گروهک منافقین آن است که این گروهک در یک حرکت حساب شده و توافق فی مابین دول غربی و منافقین از فهرست گروههای تروریستی خارج می‌گردد که این امر در واقع اقدامی جهت مشروعیت بخشی و دادن قدرت مانور به این گروهک جهت اقدامات براندازانه در بستر انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران بوده و نکته مهم در این زمینه آن است اولین کشوری که در این راستا اقدام نموده و گروهک منافقین را از فهرست گروههای تروریستی خارج نمود، کشور انگلیس بود که رد پای این کشور در جای جای اغتشاشات اخیر هویدا می‌باشد.
 
گروهک تروریستی منافقین قبل از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری همچون سنوات گذشته بدلیل عناد با نظام مقدس اسلامی و عدم شناخت اوضاع داخل کشور ، بار دیگر در تحلیل های خود دچار اشتباه فاحشی گردیده گروهک مزبور پیش از برگزاری انتخابات ، با تلاش فراوان در ستاد های انتخاباتی آقایان میرحسین موسوی و کروبی نفوذ نمودند ،{ پرونده های کلاسه فرعی570/85/88 } همچنین از ماهها قبل برنامه ریزیهایی را جهت سازماندهی از اعتراضات صنفی رقابت های انتخاباتی و تشدید اختلافات میان هواداران نامزدها طراحی کرده بودند که با شرکت غرور آفرین 85 درصدی مردم فهیم ایران اسلامی در انتخابات ، تمام نقشه ها و برنامه های منافقین در انتخابات نقش بر آب شد .
 
عناصر گروهک منافقین با بهره گیری از همه توان خود و اعزام تیم های آموزش دیده برای ایجاد اغتشاش و موج سواری و سوق ‌دادن اعتراضات به سمت اقدامات خشونت آمیز ، ایذایی و تروریستی اقدام نمودند . این گروهک با صدور بیانیه های پی در پی از سوی سرکردگان خود و انتشار گسترده آن از طریق شبکه‌های ماهواره ای و فضای مجازی اینترنتی در جهت گسترش دامنه و استمرار اغتشاشات و آشوب‌ها تلاش نمودند. در این رابطه به پیام سرکردگان گروهک در تاریخ 27 خرداد و 18 تیر 1388 اشاره می‌گردد:
 
" آرى، اکنون شما زن و مرد جنگید و، در هر کوى و برزن برمی‌خیزید برمی خروشید، همچنانکه (منافق مریم رجوی) اعلام کرده است، باید قویا از ابطال انتخابات این رژیم استقبال نمود. انتخابات آزاد باید تحت نظر ملل متحد، بر اساس اصل حاکمیت مردم، صورت بگیرد ... 27 خرداد 88 "
 
(تظاهرات برق آسا، در هر زمان و در هر مکان، به ویژه در نقاط ضعف و نقاط خلاء نیروهاى سرکوبگر دشمن حتى در شرایطى که هیچگونه امکان تجمع نیست، هسته های 9 نفره ، 5 نفره و حتى هسته های مقاومت 3 نفره جوانان انقلابی می توانند نیروهای سرکوب گر دشمن را تجزیه، خسته و فرسوده کنند. هسته های کوچک، موتور محرک و راهگشاى تجمعات بزرگترند. هسته ها و تیمهاى جداگانه تدارکات و ترابرى و امداد پزشکى و ارتباطات را، تا آنجا که برایتان امکانپذیر است، فراموش نکنید... 18 تیر 1388)
 
همچنین گروهک مزبور به برخی از مرتبطین خود که از قبل در اردوگاه اشرف واقع در عراق آموزشهای تروریستی را گذرانده و با اهداف مشخص به داخل کشور اعزام شده بودند، دستورالعمل اقدام ایذایی و تروریستی اعم از آتش زدن اتوبوس‌ها، بانک‌ها، کیوسک‌های تلفن، حمله به مراکز نظامی انتظامی و نیروهای بسیج را ابلاغ نمودند . در همین راستا یکی از اصلی ترین پایگاههای گروهک تروریستی منافقین مستقر در کشور انگلیس(به شماره تلفن 00442032398487) هدایت تیم های ترور و اغتشاش داخلی را برعهده داشته و ضمن اعلام خط مبارزه مسلحانه ، و ایجاد هرج ومرج در کشور و تحریک معترضین به سر دادن شعار های تند علیه مسئولین و ارکان اصلی نظام اقدام نموده ، و با القاء بی اعتمادی مردم نسبت به نظام ، بستر لازم را برای بوجود آمدن شکاف میان مسئولین و مردم فراهم کرده و از انجام هرگونه حرکتی که این هدف را محقق نماید فرو گذار ننمایند . اقاریر متهم پرونده کلاسه 88/11597/ط د در این خصوص بدین قرار می باشد:
 
"از مهرماه سال 86 از طریق یکی از هواداران گروه وصل به آنها (منافقین) شدم و در دی ماه همان سال بصورت غیر قانونی توسط قاچاقچی مرتبط با گروهک عازم عراق شدم و مدت سه ماه در قرارگاه آن‌ها آموزش‌های مختلفی از قبیل کار با کامپیوتر، اقدامات تبلیغی، جذب نیرو، کلاس‌های ایدئولوژی، جمع آوری اطلاعات، اقدامات ایذایی و ... را گذراندم و بصورت غیر قانونی جهت انجام ماموریتهای محوله به داخل کشور بازگشتم. در این مدت آن‌ها در ازاء اقدامات صورت گرفته توسط بنده ، مبلغ یک میلیون و چهارصد هزار تومان به حساب من و نفر مرتبطم واریز نمودند. ازجمله محورهای ماموریت من در انتخابات جمع آوری اخبار و اطلاعات از حوزه های انتخاباتی و اخذ عکس وفیلم و ارسال آن به منافقین بود. بعد از آغاز اغتشاشات تاکید آنان بر حضور من در صحنه های درگیری بود که در تاریخ 27/3/88 سرپل من به نام زهره از شماره تلفن 00442032398487 طی تماسی به من گفت : همه مردم ایران مشکلات شخصی دارند ... ولی ریشه مشکلات کجاست؟... باید ریشه رو زد .... الان فکر کنم وقتش باشه ، نباید دست روی دست گذاشت... ،ما آمده ایم به کمک تو ، پس جنگ مسلحانه امروز صدای ماست .... با دوستانت بروید یک جایی رو آتش بزنید ، جاهایی که بسیج است ، پنج شش تایی جمع شوید یواشکی بروید مرکز اینها را آتش بزنید بنزین ببرید (کوکتل) پرت کنید سمتشون پمپ بنزین‌ها را آتش بزنید، اتوبوس‌های عمومی رو ... مردم رو بیارید پایین بعد وسط خیابون آتش بزنید ... "
 
در همین رابطه تعدادی از مرتبطین گروهک که با هدایت منافقین جهت ایجاد آشوب و بلوا در صحنه حضور یافته بودند حین درگیری‌ها کشته و یا زخمی می‌شوند که منافقین نیز بنا به خصلت منافقانه خود به منظور مصادره بخشی از اعتراضات به نفع خود در تاریخ 3 /5/88 اقدام به ایجاد نماد یادبود برای ایشان در اردوگاه اشرف می نمایند.
 
لازم به ذکر است عناصر نفاق به منظور جمع آوری اطلاعات داخل کشور ضمن پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه به برخی نفرات ، اقدام به فریب ایشان از طریق ارتباط گیری با پوشش هایی از قبیل آژانس های خبری مانند خبرگزاری هما ، آژانس ایران خبر ، همچنین کمیته های به اصطلاح دفاع از حقوق بشر و زندانیان سیاسی و .... نموده اند .
 
با لطف و عنایت حضرت حق و تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان( عج ) تعدادی از مرتبطین اصلی گروهک که در آشوبهای خیابانی نقش فعالی داشتند شناسایی و دستگیر گردیدند و تلاش تروریستهای منافق جهت خدشه به نظام مقدس اسلامی ناکام باقی ماند .
 
گروه‌های قوم گرا و تجزیه طلب نیز که سال‌هاست با هدایت دشمنان قسم خورده این مرزوبوم برای فروپاشی این سرزمین تلاش می‌کنند نیز در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری بیکار ننشسته و اجرای بخشی دیگر از سناریو را بر عهده گرفته بودند.
 
بر اساس اسناد و مدارک و متهمان موجود، این جریانات با هدایت سرویسهای اطلاعاتی دشمن اقدامات ایذایی مختلفی برای ایجاد و گسترش اغتشاشات در دستور کار داشته که توسط وزارت اطلاعات قبل از هر اقدامی بازداشت گردیدند. در ذیل به بخشی از اقدامات و برنامه های آنان اشاره می‌گردد:
 
آنان در ستاد انتخاباتی آقای کروبی با هدف جمع آوری اطلاعات و تاثیرگذاری نفوذمی کنند و درراستای تقویت اختلافات بین طرفداران کاندیداها و اغتشاشگری از این رهگذر می پردازند و اقدام به طراحی انفجار حین سخنرانی آقای میرحسین موسوی در استادیوم شهر تبریز می نمایند.
 
لازم به ذکر است از متهمین این پرونده دو قبضه سلاح و تعداد 20 بمب بدست آمده است.
 
در عرصه‌های فرهنگی؛ عوامل ناتوی فرهنگی دشمن با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای سعی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های براندازانه داشته‌اند که در این چارچوب می‌توان به فعالیت‌های رسانه‌ای غرب در راستای براندازی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از فضای التهابات و اغتشاشات پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره داشت.در این زمینه موارد ذیل قابل توجه می باشد:
 
اقدامات رسانه‌ای و عملیات روانی کشورهای انگلیس و آمریکا بیشترین تلاش را برای گسترش آشوب‌ها داشته و در این میان نقش انگلیس بیشتر و تاثیرگذار تر بود. به جرأت می توان گفت شبکه BBC فارسی از فعال ترین عوامل تحریک کننده در جریان اغتشاشات بوده و عملیات روانی این شبکه در بالاترین سطح نسبت به سایر شبکه های ماهواره ای قرار داشت. با بررسی عملکرد این رسانه در روزهای پیش و پس از آشوب ها، دو چهره کاملاً متفاوت ازBBC فارسی قابل مشاهده می باشد. در روزهای پیش از اغتشاشات و ایام رقابتهای انتخاباتی این شبکه جهت جذب مخاطب سعی در نمایش شور و حال انتخاباتی در ایران و همچنین ارائه دیدگاههای متفاوت سیاسی موجود در کشور داشت. این اقدام باعث گردید زمینه برای اجرای مرحله بعدی طرح این شبکه آماده گردد.
 
در مرحله بعدی و با شروع آشوب ها این شبکه تبدیل به رسانه اغتشاشگران گردیده و ضمن بزرگ نمایی ارائه اخبار، فیلم ها، گزارشات، مصاحبه ها و ... در خصوص اغتشاشات، اقدام به جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران نمود.
 
BBC فارسی در این بخش از برنامه عملیات روانی کوشید تا ضمن القاء مسئله تقلب در انتخابات با ارائه فضایی حماسی و احساسی بینندگان را برای حضور در جمع اغتشاشگران ترغیب نماید.
 
این شبکه کماکان می‌کوشد با پخش تصاویر آرشیوی مربوط به اغتشاشات و یا هر تصویر جدید فضای کشور را ملتهب نشان دهد .
 
در میان شبکه های آمریکایی نیز VOA ( صدای آمریکا ) بیشترین نقش را در دامن زدن به اغتشاشات داشت. این شبکه البته در سطحی پایین تر و غیرحرفه ای تر از BBC پیش از شروع رقابتهای انتخاباتی با اتخاذ روندی تخریبی دو هدف را در دستور کار قرار داده بود:
 
1- تخریب اعتبار و مشروعیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از رهگذر غیردمکراتیک توصیف کردن آن
2- تخریب وجهه و اعتباررئیس جمهور
 
پس از انتخابات و با شروع اغتشاشات نیز این شبکه کوشید با ارائه اخبار جهت دار، انجام مصاحبه با عناصر ضدانقلاب فراری و ... حرکت اغتشاشگران را حرکتی مردمی در راستای براندازی نظام اسلامی معرفی نماید.
 
علاوه بر شبکه های فوق ده‌ها شبکه وابسته به گروهکهای ضد انقلاب که با حمایت های مالی و فنی کشورهای غربی به فعالیت مشغول می باشند نقش مکمل شبکه های BBC و VOA را بر عهده داشته‌اند.
 
کشورهای غربی علاوه بر فعالیت در حوزه شبکه های تلویزیونی در عرصه اینترنت نیز سرویس‌هایی را به اغتشاشگران ارائه دادند که بخشی از آنها به شرح ذیل می باشد:
 
1. قرار دادن نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی و بالعکس برای استفاده عمومی
2. ارائه نرم افزارهای پیشرفته برای دیدن فیلم های مربوط به اغتشاشات با اینترنت سرعت پایین
3. ارائه برنامه های فیلتر شکن متناسب با ساختار شبکه ایران
4. سرویس دهی از سوی شرکت Twitter برای مخاطبان ایرانی (این شرکت امریکایی به روز رسانی سرویس خود را که مستلزم قطع چند روزه در مورخه 20/6/2009 بود را با هدف حمایت و سرویس دهی به آشوبگران به تاخیر انداخت)
5. فعال کردن شرکت امریکایی فیس بوک در راستای تسهیل ارتباطات میان کاربران ایرانی و سایر کشورها. این شرکت در مقطع اغتشاشات نسخه آزمایشی فارسی خود را ارائه کرد تا آشوبگران بهتر بتوانند از آن استفاده کنند.
 
از جمله دیگر جریانات فعال در عرصه مقابله با نظام دینی جمهوری اسلامی ایران گروههای سلطنت طلب بوده اند که با فروپاشی نظام ظالمانه پادشاهی در 22 بهمن1357 تا به امروز با هدایت و پشتیبانی نظام سلطه بین المللی و در رأس آن آمریکای جهانخوار و صهیونیسم خون آشام به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته و در این مسیر از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده اند. این گروهها که سودای بازگرداندن نظام سلطنت و پادشاهی به کشور را در سر می پرورانند با بهره گیری از تمام ظرفیت های تبلیغی - رسانه ای، سیاسی، نظامی و فرهنگی برگرفته از اربابان غربی شان در تلاش برای نابودی اعتقادات دینی جامعه و جایگزینی باورهای پوسیده شاهنشاهی می‌باشند.
 
از جمله گروه‌هایی که در این روند طی دو سال گذشته، با حمایت های مالی، اطلاعاتی، نظامی، آموزشی و رسانه ای غرب فعال گردیده، گروهکی به نام "انجمن پادشاهی " می‌باشد.
 
این گروهک که با اتخاذ استراتژی براندازی جمهوری اسلامی ایران از طریق اقدامات تروریستی با حمایت سرویسهای اطلاعاتی کشورهای امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تشکیل گردیده برنامه های گسترده ای را جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی نموده که با لطف الهی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) این برنامه ها در نطفه خفه شده و مجال تحقق نیافته است.
 
سیاست‌های گروه تروریستی انجمن پادشاهی جهت تحقق هدف براندازی به شرح ذیل بوده است:
 
1- گسترش شبکه رسانه ای گروهک با استفاده از فضای تلویزیون های ماهواره ای و اینترنت .
2- دین زدایی از افکار و اندیشه بینندگان، مستمعین و مرتبطین با هدف قرار دادن آنها در مقابل حکومت دینی و الهی جمهوری اسلامی ایران و تبدیل این افراد به پیاده نظام دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران .
3- ارائه آموزشهای نظامی و اطلاعاتی به افراد جذب شده جهت ایجاد و ارتقاء توان عملیاتی علیه جمهوری اسلامی ایران .
4- استفاده از عناصر جذب شده جهت انجام اقدامات اطلاعاتی و جاسوسی در راستای اهداف سرویسهای اطلاعاتی دشمن و همچنین اهداف و برنامه های گروهک .
5- شناسایی و انجام اقدامات اطلاعاتی علیه عناصر و نیروهای طرفدار نظام جهت ترور.
6- طراحی جهت انجام اقدامات تروریستی .
7- ایجاد رعب و وحشت در کشور با انجام عملیاتهای تروریستی کشتار جمعی با هدف گرفتن حداکثر کشته در این عملیاتها و ایجاد بحران غیرقابل مهار در کشور.
8- طراحی ترور شخصیت های سیاسی و صاحبان اندیشه و نظر در جامعه و...
 
گروهک انجمن پادشاهی بر اساس سیاستهای فوق الذکر در فروردین ماه سال 1387 اقدام به بمب گذاری و عملیات تروریستی در حسینیه حضرت سید الشهداء شیراز نمود که در این عملیات 14 نفر از عزاداران حسینی به شهادت رسیده و بیش از 200 نفر زخمی و جانباز گردیدند، که در میان شهدا از افراد خردسال و بانوان نیز وجود داشتند.
 
پس از این اقدام ددمنشانه که عاملین آن توسط وزارت اطلاعات شناسایی و به چوبه دار سپرده شدند، گروهک مزبور جهت انجام اقدامات متعدد تروریستی و براندازانه برنامه ریزی نمود که هر بار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و عوامل آن دستگیر گردیدند.
 
از جمله اقدامات گروهک موسوم به انجمن پادشاهی استفاده از فضای انتخاباتی در جهت پی گیری اهداف براندازانه گروهک در چارچوب استراتژی امریکا، انگلیس و اسرائیل در این زمینه بوده است، که در این خصوص برنامه های ذیل از طریق سرویس های اطلاعاتی دشمن و سران گروهک در دستور کار عوامل داخلی آن قرار داشته است:
 
1- جمع آوری اطلاعات در خصوص فضای انتخاباتی دوره دهم ریاست جمهوری .
2- جمع آوری اطلاعات در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج .
3- شناسایی مراکز مهم و پرجمعیت رأی گیری با هدف بمب گذاری .
4- شناسایی و انجام اقدامات لازم جهت آمادگی برای بمب گذاری و انجام اقدام تروریستی در دو مرکز پرجمعیت رأی گیری حسینیه ارشاد تهران و مسجد النبی نارمک .
5- بمب گذاری در مراکز پر جمعیت منجمله امام زاده حضرت علی اکبر( ع) چیذر و امامزاده زید(ع) واقع در بازار تهران .
6 - بمب گذاری در حسینیه فاطمیون واقع در خیابان مجاهدین .
7- استفاده از بمب های شیمیایی و سمی در مراکز پرجمعیت .
8- شناسایی مراکز حساس دولتی برای بمب گذاری .
9- شناسایی انبارهای مهم سوخت و مواد غذایی .
10- برنامه ریزی جهت آلوده سازی آب شرب تهران به مواد سمی بسیار قوی .
11- ارائه آموزش های ذیل به اغتشاشگران جهت گسترش آشوبها:
 
آموزش تشکیل هسته های مبارزاتی؛ آموزش اصول حفاظت اطلاعات؛ آموزش ساخت بمب ها و نارنجک های دست ساز
آموزش مقابله با پلیس ضد شورش؛ آموزش مبارزات پارتیزانی؛ آموزش ساخت دستگاه شوک الکتریکی؛ آموزش ساخت اسپری اشک آور و روش های مقابله با آن؛ آموزش شنود و ضد شنود ؛ آموزش عبور از فیلترینگ و مقابله با راههای شناسایی در اینترنت؛ آموزش روش های مقابله با امواج پارازیت؛ آموزش تعقیب و مراقبت و ضد تعقیب؛ آموزش کار با اسلحه
 
موارد پیش گفته حکایت از آن دارد که گروهک تروریستی انجمن پادشاهی طی دو سال گذشته در مسیر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت نموده و اعضای این گروهک با علم به موضوع در راستای اهداف سرویس های اطلاعاتی دشمن و سرکردگان گروهک قدم برداشته اند.
 
همچنین شواهد موجود نشان دهنده آن است که این گروهک در جریان اغتشاشات پس از انتخابات بر اساس طراحی دشمنان جمهوری اسلامی ایران به عنوان قطعه ای از پازل براندازی مخملین به عنوان یکی از بازوهای قهری جریان برانداز برای به چالش کشیدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بحران سازی های گسترده و غیرقابل مهار، تشجیع اغتشاشگران وارد میدان گردیده است که از جمله می توان به طراحی و برنامه ریزی جهت انفجار بمب در حرم مطهر حضرت امام راحل در مورخه30/3/88، توسط فردی به نام بیژن عباسی اشاره نمود که با هشیاری ماموران قبل از نزدیک شدن به ضریح مقدس امام (ره) به علت انفجار به هلاکت رسید.
 
متهمین خارجی پرونده انجمن پادشاهی عبارتند از:
 
1- جمشید شارمهد: وی از سرکردگان گروهک بوده و در لس آنجلس آمریکا مستقر می باشد. نامبرده رابط سرویس اطلاعاتی CIA و تشکیلات انجمن پادشاهی بوده و نقش اصلی را در گروهک ایفا می نماید.
 
2- ایمانوئل آفار: نامبرده یهودی الاصل، افسر اطلاعاتی موساد بوده و در کشورهای آمریکا و اسرائیل حضور دارد.
 
3- دردانه منوچهری: نامبرده در شهر لندن انگلیس مستقر بوده و رابط گروهک با سرویس اطلاعاتی انگلستان می باشد.
 
لازم به ذکر است پس از واقعه انفجار حسینیه سید الشهداء شیراز برای نامبردگان توسط دستگاه قضایی wanted قرمز اخذ و به پلیس بین الملل ارائه گردیده که متاسفانه پلیس کشورهای آمریکا و انگلیس (علیرغم اقدامات تروریستی توسط نامبردگان و پذیرش موضوع در رسانه‌ها) هیچ نوع همکاری در دستگیری و تحویل متهمین نداشته اند.
 
متهمین ردیف اول پرونده مذکور در داخل کشور عبارتند از :
 
1- محمد رضا علی زمانی، فرزند اسماعیل،
2- احمد کریمی، فرزند محمود
3- حامد روحی نژاد، فرزند محمدرضا
4- آرش رحمانی پور، فرزند داود
5- امیر رضا عارفی، فرزند احمد
شرح اتهامات هر یک از متهمین در پرونده منعکس می باشد و در کیفرخواست آنان دلایل اتهام و میزان دخالت هر یک در فتنه های اخیر احصا گردیده که در نوبت اعلامی قرائت و تبیین می گردد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران
انتهای پیام/ک
2- احمد کریمی، فرزند محمود
3- حامد روحی نژاد، فرزند محمدرضا
4- آرش رحمانی پور، فرزند داود
5- امیر رضا عارفی، فرزند احمد
شرح اتهامات هر یک از متهمین در پرونده منعکس می باشد و در کیفرخواست آنان دلایل اتهام و میزان دخالت هر یک در فتنه های اخیر احصا گردیده که در نوبت اعلامی قرائت و تبیین می گردد.
 
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران
نسخه چاپی