استفاده از انقلابي‌ترين ، کارآمدترين و خدمتگزارترين افراد در دولت دهم
رئيس جمهور در جمع نمايندگان فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي گفت : همدلي و همگامي دولت و مجلس براي تحقق آرمان هاي انقلاب و پيشرفت کشور ضروري است.
 
رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه انقلاب اسلامي ملت ايران با ماموريت جهاني و آرماني در حال جهش، رشد و شکوفايي است، تصريح کرد: دولت و مجلس شوراي اسلامي بايد با همدلي و همگامي در جهت تسريع در تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي و پيشرفت همه جانبه کشور گام بردارد.
 
دکتر محمود احمدي نژاد عصر دوشنبه در جمع نمايندگان فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي انتخابات رياست جمهوري دهم را نقطه عطف و سکوي پرش در انقلاب اسلامي دانست و اظهار داشت« راه و اهداف آرمان هاي انقلاب اسلامي، امام خميني (ره) و ولايت به عنوان مسير پيش روي ملت ايران ادامه خواهد يافت و غيرقابل بازگشت است.
 
رئيس جمهور با بيان اينکه بايد کارهاي بزرگي در کشور انجام شود، گفت: ايجاد تحول پيشرفت و جهش در عرصه هاي گوناگون از جمله عمران و آباداني، صنعت، سياست خارجي و قانون گذاري نيازمند همدلي است.
 
دکتر احمدي نژاد وجود ميثاق نامه خدمت و حرکت در مسير آرمان هاي انقلاب اسلامي و ملت ايران را از جمله ويژگي هاي دولت نهم برشمرد و تاکيد کرد: در دولت دهم نيز از انقلابي ترين، کارآمدترين و خدمتگزارترين افراد استفاده خواهد شد.
 
رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه عدم هماهنگي بين بخشي خسارات جبران ناپذيري براي کشور خواهد داشت، تصريح کرد: مجموعه دولت، مجموعه واحد و اکثر کارها بين بخشي است و از همين رو اعضاي کابينه بايد با هم هماهنگ و همگرا باشند.
 
دکتر احمدي نژاد خاطرنشان کرد: قوي بودن افراد به تنهايي، به معناي موفقيت يک تيم نيست و در خصوص دولت نيز علاوه بر توانايي هاي فردي، چينش و آرايش خوب و هماهنگي از جمله عوامل موثر و مهم در موفقيت است.
 
رئيس جمهور اجراي قوانين با دقت و با کمترين تبعات منفي را دغدغه دولت دانست و گفت: برگزاري جلسات دولت با حضور نمايندگان و نشست هاي رئيس جمهور با کميسيون هاي مجلس و مجامع نمايندگان استان ها از جمله افتخارات دولت است.
 
دکتر احمدي نژاد با اشاره به لزوم هماهنگي و همراهي دولت و مجلس شوراي اسلامي براي اجراي طرح هاي بزرگ و خدمت به مردم تصريح کرد: رئيس جمهور همچون گذشته آماده دريافت بررسي و استفاده از نظرات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در عرصه هاي گوناگون از جمله معرفي وزراي پيشنهادي است.
 
در اين جلسه که با دکتر علي لاريجاني رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي برگزار شد شماري از نمايندگان مجلس با اشاره به تعامل رئيس جمهور با نمايندگان خانه ملت در عرصه هاي گوناگون از جمله معرفي وزراي پيشنهادي مهم ترين ويژگي ها براي مديران نظام اسلامي را بيان کردند.
 
نمايندگان عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از زحمات خستگي ناپذير دولت نهم براي خدمت به مردم و تحقق آرمان هاي امام(ره) و انقلاب اسلامي تصريح کردند: وزراي پيشنهادي دولت دهم بايد خدمت بي شائبه به مردم، ولايت مداري، آرمان گرايي، سخت کوشي و برنامه ريزي را همچون دولت گذشته در دستور کار خود داشته باشند.
 
نمايندگان عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي همچنين بر آمادگي مجلس براي همراهي و تعامل با سياست هاي رئيس جمهور منتخب و دولت خدمتگزار در عرصه هاي مختلف اقتصادي، سياسي و اجتماعي بويژه طرح تحول اقتصادي و معرفي اعضاء کابينه در دولت دهم تاکيد کردند.
نسخه چاپی