نامه کروبی ناشی از عدم اعتماد و اعتقاد او به نظام است
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه باورمان نمی‌شد آقای کروبی چنین نامه وهم‌آلودی را نوشته باشد، تصریح کرد: اینگونه ادعا‌های بدون استدلال و مستندات که باعث می‌شود نظام قضایی کشور زیر سئوال برود، در محاکم حقوقی و قضایی قابل پیگیری است.
 
فرهاد تجری نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به رسانه‌ای شدن مدعانامه مهدی کروبی در روز گذشته که اوایل ماه جاری خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشته شده بود، گفت: این نامه و حرکت‌هایی که بعد از انتخابات از آقای کروبی شاهد هستیم به دور از شان ایشان است.
 
تجری یادآور شد: از آقای کروبی به عنوان فردی که دو دوره بر مسند ریاست‌ مجلس و قوه قانون‌گذاری جمهوری اسلامی ایران تکیه زده، انتظار نمی‌رفت اطلاعاتشان تا این حد ناقص و ضعیف باشد.
 
وی تنها کارکرد نامه کروبی را تهیه خوراک تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه علیه جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت:‌ منشا اینگونه اظهارات، عدم اعتماد و اعتقاد آقای کروبی به نظام است.
 
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باورمان نمی‌شد مهدی کروبی چنین نامه وهم‌آلودی را نوشته باشد، تصریح کرد: اینگونه ادعا‌های بدون استدلال و مستندات که باعث می‌شود نظام قضایی کشور زیر سئوال برود، در محاکم حقوقی و قضایی قابل پیگیری است.
 
تجری با عنوان این مطلب که تخلفات برخی ماموران توسط فرمانده نیروی انتظامی مورد پیگیری قرار گرفته است، افزود: ‌بزرگنمایی این تخلفات و بسط دادن  به دیگر موضوعات به گونه‌ای که همه روزه در رسانه‌های بیگانگان شاهد باشیم از ایران اسلامی چهره منفوری نمایش داده ‌شود، دور از عقلانیت است. 
 
وی در بخش دیگری از سخنانش جلسه دیروز نمایندگان فراکسیون اصولگرایان با رئیس‌جمهور را موجب نزدیکی نظرات و پیداشدن معیارهای مشترک برای انتخاب اعضای کابینه آینده خواند و افزود: دولت در قدم‌های بعدی با برگزاری چنین جلساتی برای ایجاد هرچه بیشتر تعامل و همکاری با مجلس کمک کند.
نسخه چاپی