آیا ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان با تحصن تکمیل می شود ؟

فارس:‌ خبرنگاران ورزشي استان اصفهان ‌با حضور در ورزشگاه نقش جهان و در اعتراض به تكميل نشدن آن در زمان مقرر، در اين ورزشگاه تحصن كردند.‌
 
ده‌ها نفر از خبرنگاران‌ اصفهان پنجشنبه با حضور در ورزشگاه نقش جهان از روند تكميل نا اميد كننده اين ورزشگاه ديدن كرده و نسبت به آن اعتراض كردند.
خبرنگاران در اين بازديد در نقاط مختلف زمين چمن ورزشگاه نقش جهان و ساير امكانات اين ورزشگاه حضور پيدا كرده و از نحوه فعاليت كارگران حاضر در ورزشگاه نقش جهان بازديد كردند.
اين خبرنگاران كه از ابتداي مرداد ماه در صدد حضور در ورزشگاه نقش جهان بودند، با حضور در اين ورزشگاه، نسبت به تكميل نشدن آن اعتراض كرده و در آن تحصن كردند.
بر خلاف دعوت خبرنگاران از برخي مسئولان استان براي شركت در اين جلسه، تنها معاون توسعه ورزش مديركل تربيت بدني در اين بازديد حضور داشته و روند كار را مورد بررسي قرار داد.
همچنين بر خلاف اينكه مسئولان استاني و كشوري در مورد تكميل اين ورزشگاه در زمان مقرر بسيار مطمئن بودند، نقش جهان در بازديد ديروز تفاوت چنداني با ماه‌هاي گذشته نكرده بود و پيشرفت چنداني را نشان نمي‌داد.
اين جلسه به پيشنهاد انجمن خبرنگاران و عكاسان ورزشي استان اصفهان و با حضور خبرنگاران ورزشي روزنامه‌ها و خبرگزاري‌هاي استان برگزار شد.
ورزشگاه نقش جهان بزرگ‌ترين پروژه ورزشي كشور بوده كه در 18 سال گذشته هيچ گاه تكميل نشده و به بهره‌برداري نرسيده است.
روند تكميل اين ورزشگاه در سال‌هاي گذشته از دوران پيش از آن بهتر شده اما بهره‌برداري از آن هنوز براي مردم اصفهان ممكن نشده است.
با وجود اينكه تكميل اين ورزشگاه از هفته گذشته سرعت قابل توجهي به خود گرفته اما 30 درصد باقي مانده از اين ورزشگاه تا پايان مرداد ماه تكميل نشده و مردم اصفهان بهره‌برداري از اين ورزشگاه را در خواب مي‌بينند. 
 
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net
نسخه چاپی