نرم افزار بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8 و دیگر نرم افزار های 24 مرداد ماه

بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8 بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8    

دور دنيا در چند ثانيه اگر از كاربران قديمي اينترنت و مشتري مدوام كارتهاي اينترنت و اتصال به روش ديال آپ باشيد . حتما روش هاي مختلفي را ديده ايد كه با بهينه كردن تنظيمات مختلف ويندوز سعي بر بالا بردن سرعت اتصال شما مي باشند . نرم افزار DSL Speed نيز با كمي تفاوت چنين كاري را براي شما انجام مي دهد . تفاوت اين نرم افزار در اين است كه براي افزايش سرعت اينترنت هاي پر سرعت و يا اتصالاتي از نوع SDSL , IDSL , G.lite , ADSL و ... به كار مي رود . اگر شما از كاربران اينترنت ADSL هستيد و از سرعت خود راضي نيستيد . و يا مي خواهيد سرعت بيشتري را بدون پرداخت هزينه بيشتر در اختيار داشته باشيد. مي توانيد از نرم افزار DSL Speed استفاده كنيد.
دریافت فایل برنامه    ( 1.32 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3043.aspx
نرم افزار بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8 و دیگر نرم افزار های 24 مرداد ماه
 جستجو  فایل های  تکراری- Auslogics   Duplicate  File  Finder 1.5.2.50 جستجو فایل های تکراری- Auslogics Duplicate..    

با این نرم افزارمی توانید فایل های تکراری کامپیوتر خود را جستجو و مشخص کنید. از قابلیت های بی نظیر آن این است که حتی می توانید دو فایل مشابه را که نام آنها متفاوت هست نیز پیدا کنی
دریافت فایل برنامه    ( 1.66 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3042.aspx
نرم افزار بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8 و دیگر نرم افزار های 24 مرداد ماه
 بازی پیمانکاری 8 شهردار اول جهانBuild-a-lot 3 Passport to Europe  بازی پیمانکاری 8 شهردار اول جهانBuild-a-lot..    

Build A Lot 3 Passport To Europe نسخه سوم بازی های Build A Lot است که به تازگی تولید شده است. در این بازی شما بعنوان پیمانکار 8 شهردار اول جهان هستید که در طی مراحل مختلف کار هایی که شهردار آن مرحله از شما می خواهد باید انجام دهید. با ساخت و ساز خانه ها و داشتن مالکیت آنها از این خانه ها مالیات دریافت می کنید و به دارایی شما افزوده می شود. خانه هر چه بزرگتر باشد مالیات بیشتری پرداخت می کند ولی با توجه به بزرگی آنها برای انجام کارهای خدماتی به کارگر های بیشتری نیاز دارید. طریقه انجام بازی: توسط موس قابل کنترل است. نکات: 1- انجام بازی به افراد بالای 12 سال پیشنهاد می شود. 2- بازی احتیاجی به نصب و کرک ندارد.
دریافت فایل برنامه    ( 87.70 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3041.aspx
نرم افزار بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8 و دیگر نرم افزار های 24 مرداد ماه
بازی بانی خرگوشه و تازBugsBunny and Taz TimeBusters بازی بانی خرگوشه و تازBugsBunny and Taz TimeBusters..    

این بازی بصورت سه بعدی بوده و همانطور که در تصاویر محیط بازی مشخص است دارای مراحل زیاد وجذابی می باشد. این بازی برای کودکان بسیار مناسب بوده و محیطی سالم و سرگرم کننده دارد. قابل ذکر است که این بازی به راحتی بصورت دونفره قابل انجام است. اجرای این بازی شیوه ای خاص دارد که می توانید آنرا در ادامه توضیحات در قسمت طریقه نصب مشاهده کنید. انجام این بازی به کودکان پیشنهاد می شود. نکات: 1- انجام این بازی به افراد بالای 3 سال پیشنهاد می شود. 2- بازی بصورت کامل بوده و احتیاجی به کرک ندارد.
دریافت فایل برنامه    ( 57.13 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3040.aspx
نرم افزار بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8 و دیگر نرم افزار های 24 مرداد ماه
 بازی کشف فردی مرموز که راه درمان Natalie را مطالبه می کندJewel Quest III - Full Version  بازی کشف فردی مرموز که راه درمان Natalie..    

Rupert و Emma قصد باز کردن موزه ای را دارند. دختر آنها Natalie موقعی که با یک تخته جواهرات بازی می کرد قارچ او را دچار عفونت کرد. سرانجام Rupert امیدوار است که یک راه درمان برای او پیدا کند و بداند که داستان تخته جواهرات طلا چیست، یک محصول مصنوعی که فقط شایعه آن وجود دارد. در طول مسافرت های او، پیغامهای مرموزی از یک شخص که مطالبه راه درمان برای Natalie می کند دریافت می کند. او چه کسی است؟ در سه قسمت از سری مسابقات نهایی جواهر کشف خواهد شد. بازی بصورت کرک شده بروز شده است. نکات: 1- JewelQuestIII برای 7 سال به بالا توصیه می شود. 2- بازی احتیاجی به کرک ندارد و بدون نصب اجرا می شود. طریقه انجام بازی: توسط موس همه اعمال بازی کنترل می شود.
دریافت فایل برنامه    ( 59.57 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3039.aspx
نرم افزار بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8 و دیگر نرم افزار های 24 مرداد ماه
بازی نگهداری باغ وحشJanes Zoo  بازی نگهداری باغ وحشJanes Zoo    

همانطور که از اسم این بازی مشخص است در این بازی شما باید یک باغ وحش و حیوانات درون آن را نگه داری کنید. حیوانات را به حمام ببرید. اگر بیمار شدند آنها را درمان کنید و یا اینکه با بدنسازی آنها را قوی کنید. در هنگام انجام بازی ناگهان حیوان جدیدی متولد و به حیوانات باغ وحش اضافه می شود. شما باید مراقب باشید آنها را راضی نگه دارید. نکات: 1- انجام این بازی به افراد بالای 6 سال پیشنهاد می شود. 2- بازی بصورت کامل کرک شده است و نیازی به نصب و کرک ندارد. طریقه انجام: بازی تماما توسط موس صورت می گیرد.
دریافت فایل برنامه    ( 28.59 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3038.aspx
نرم افزار بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8 و دیگر نرم افزار های 24 مرداد ماه
بازی Huru Beach Party بازی Huru Beach Party    

در این بازی شما صاحب یک کافه تریا می باشید که در کنار ساحل به سرویس دهی مشتریان می پردازید. قاعدتا باید سرعت عمل خوبی در ارائه سرویس داشته باشید. در مراحل بالاتر یک حسابدار و یک کارگر استخدام می کنید تا در انجام کارها به شما کمک کنند. سرویس هایی که شما در جریان بازی به مشتریان ارائه می دهید شامل قایق سواری، بستنی، آب پرتقال و تقریبا تمام کارهایی که در یک کافی شاپ انجام می شود می باشد. هرچه بیشتر پیشرفت می کنید و سرمایه بیشتر جمع می کنید کافه ی خود را پیشرفته تر و با سرویس دهی بهتری می کنید. نکات: 1- انجام بازی به کاربران بالای 9 سال پیشنهاد می شود. 2- بازی بصورت کامل کرک شده است و نیازی به نصب ندارد. طریقه انجام بازی: بازی توسط موس قابل کنترل است.
دریافت فایل برنامه    ( 38.09 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3037.aspx
نرم افزار بالا بردن سرعت اينترنت با DSL Speed v4.8 و دیگر نرم افزار های 24 مرداد ماه
نسخه چاپی