استقلال و مرفاوی در حافظیه متوقف شدند
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم مسابقات لیگ برتر برابر مقاومت شیراز متوقف شد.
 
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مقاومت شیراز از هفته دوم مسابقات لیگ برتر به تساوی صفر بر صفر انجامید.
 
در این بازی که عصر دیروز (شنبه) از ساعت 17 با قضاوت تورج حق وردی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم استقلال بیشتر از تیم میزبان صاحب توپ و موقعیت گلزنی بود اما تلاش بازیکنان این تیم نتیجه‌ای نداشت و در مقابل موقعیت‌های مقاومت که بعضا روی ضدحملات بود نیز نتوانست راه به جایی ببرد. این تیم در نیمه دوم توسط مصطفی صبری یک‌بار توپ را به تیرک دروازه استقلال زد.
 
در این مسابقه تیم استقلال با ترکیب وحید طالب لو ـ پژمان منتظری ـ خسرو حیدری ـ هادی شکوری ـ سیاووش اکبرپور ـ امیدرضا روانخواه ـ امیرحسین صادقی ـ هاشم بیگ زاده ـ کیانوش رحمتی ـ فرهاد مجیدی ـ رضا عنایتی به میدان رفت.
 
همچنین ترکیب تیم مقاومت نیز متشکل از سنگچولی ـ مصطفی صبری ـ میر هانی هاشمی ـ متوسل زاده ـ ممبینی ـ صادق کرمی ـ کوهنورد ـ محسن نیسانی ـ علی محمود دهقان ـ محمود محمدی ـ شهرام گودرزی بود.
 
در نیمه دوم این بازی عبدالصمد مرفاوی سرمربی استقلال فرهاد مجیدی،‌ رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور را به ترتیب با آرش برهانی، حسین کاظمی و سیدمهدی سیدصالحی تعویض کرد.همچنین در همین نیمه داوود مهابادی سرمربی مقاومت هم ایرانپوریان، زارعی و چترآبگون را به میدان فرستاد.
 
پس از این تساوی هر دو تیم استقلال و مقاومت صاحب چهار امتیاز در جدول لیگ برتر شدند. در همین چهارچوب دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن نیز در تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه تا دقیقه 85 بدون گل مساوی است.
 
همچنین آخرین دیدار از هفته دوم مسابقات لیگ برتر بین تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و مس کرمان از ساعت 19:15 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.
نسخه چاپی