خبرهاي درگوشي /  سفارت تفرقه در تهران و..
در حالى كه خبرهاى ريز و درشت مدام از اهانت مقامات و ماموران عربستانى به زوار ايرانى حكايت دارد در اين سوى قصه، خبرهاى بسيارى از آزادى عمل اتباع عربستانى به خصوص اعضا و كارمندان سفارت اين كشور در تهران و در جهت دامن زدن به اغتشاشات و مسائل قوميتى حكايت دارد.
 
سفارت تفرقه در تهران!
در حالى كه خبرهاى ريز و درشت مدام از اهانت مقامات و ماموران عربستانى به زوار ايرانى حكايت دارد در اين سوى قصه، خبرهاى بسيارى از آزادى عمل اتباع عربستانى به خصوص اعضا و كارمندان سفارت اين كشور در تهران و در جهت دامن زدن به اغتشاشات و مسائل قوميتى حكايت دارد. در همين زمينه برخى خبرها از ارسال كمك مالى وهابيون عربستان به اهل سنت شهرهاى جنوبى كشورتوسط يكى از اعضاى شاغل در سفارت عربستان حكايت دارد. «ع. ف» كه از فعالين وهابيت است كمك هاى مالى فراوانى از كشورهاى عربستان و حوزه خليج فارس جهت حمله به اعتقادات مردم شهرهاى جنوبى دريافت و ارسال كرده است.
   
دستور براى اعتصاب غذا در اردوگاه اشرف
پس از محاصره اردوگاه اشرف و با جدى شدن حضور نيروهاى عراقى در اين اردوگاه، سران اين گروهك تروريستى با علم به تلفات انسانى نيروهاى خود در صورت درگيرى با نيروهاى عراقى، جهت بالا بردن هزينه تصرف كمپ اشرف براى ارتش و پليس عراق، تصميم به ايجاد سپر انسانى در برابر نيروهاى عراقى گرفتند. سران منافقين براى مظلوم نمايى و تحت تاثير قرار دادن افكار عمومى در دنيا و مورد توجه قرار دادن سازمان هاى بين المللى در جهت ماندن نيروهاى منافقين در اردوگاه اشرف، به اجبار از نيروهاى خود مى خواهند دست به اعتصاب غذا بزنند.
نسخه چاپی