ایران - امریکا آبان ماه با هم بازی می‌کنند
رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال برگزاری مسابقه تدارکاتی تیم های ملی ایران و آمریکا خبر داد.
 
کفاشیان در مصاحبه با خبرنگاران در حاشیه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت : ‌در صورتی که تیم آمریکا به ایران بیاید بازی این دو تیم ، آبان امسال برگزار خواهد شد.
 
وی بازی با تیم‌های ملی بحرین و ازبکستان در ماه آینده را از دیگر برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال تا برگزاری مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا اعلام کرد و افزود : تلاش می‌کنیم با همکاری کادر فنی تیم ملی ، این تیم دیدارهای تدارکاتی دیگری با تیم‌های قدرتمند دنیا داشته باشد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه تلویزیونی 90 هم گفت : برنامه پربیننده 90 که علاقه مندان زیادی دارد و جذابیت‌های فوتبال را به تصویر می کشد مورد تایید فدراسیون است و اگر انتقاداتی به این برنامه مطرح می شود به معنای درخواست حذف آن نیست بلکه این برنامه باید به سمتی پیش رود که موجب توسعه فوتبال ما شود .
 
وی حضور تیم تراکتورسازی تبریز به عنوان نخستین تیم از آذربایجان در لیگ برتر را با توجه به توانمندی‌های زیاد این خطه در رشته فوتبال به فال نیک گرفت و بر لزوم حمایت‌های مالی ویژه از این تیم تاکید کرد.
 
کفاشیان همچنین علت تاخیر 8 ماهه در زمان برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی را تغییر مدیرکل تربیت بدنی این استان عنوان کرد .
 
در این مجمع جواد ششگلانی با 11 رای از 19 رای به مدت 4 سال دیگر در پست ریاست هیات فوتبال آذربایجان شرقی ابقا شد.
نسخه چاپی