رفتارهای اخیر کروبی دور از عقلانیت است
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رفتارهای اخیر کروبی که منجر به توهین به سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه شده، را به دور از عقلانیت دانست و گفت: زیر پا گذاشتن مصالح نظام با حرف‌های بی‌مبنا و بی‌اساس، هم‌صدایی با دشمنان است.
 
حجت الاسلام حسن سبحانی نیا واکنش ائمه جمعه به اظهارات و اتهامات کذب مهدی کروبی را طبیعی و از روی دلسوزی خواند و اظهار داشت: کذبیاتی که آقای کروبی در نامه خود به آقای هاشمی رفسنجانی آورده بود، به دلیل آنکه صحت نداشت و مدرک و مستند محکمی برای آن نبود به صورت طبیعی از طرف دلسوزان با واکنش مواجه شد.
 
وی ادامه داد: محکوم کردن اینگونه همسویی و هماهنگی با دشمنان اسلام و رسانه‌هایی که معاند جمهوری اسلامی هستند، از جانب ائمه جمعه شهرهای بزرگ و نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها کاملا طبیعی و به حق است چرا که علما توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برنمی‌تابند.
 
وی رفتارهای اخیر کروبی را که منجر به توهین به سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه شده، را به دور از عقلانیت دانست و گفت: زیر پا گذاشتن مصالح نظام با حرف‌های بی‌مبنا و بی‌اساس، هم‌صدایی با دشمنان است.
 
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این نکته که حمایت دشمنان و مستکبران از هر فردی نشان از عدم کفایت او برای تصدی پستی در نظام است، افزود: چرا آقایان رفتاری دارند که رضا پهلوی از آن ها حمایت می‌کند؟
 
سبحانی نیا خواستار برخورد قضایی با افراطیون شد و گفت: آقایان راهی را شروع کردند که تصور می‌کنند باید تا انتها آن را ادامه دهند هر چند قربانی آن نظام و انقلاب باشد.
نسخه چاپی